Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

CCFL van comptechworld :Rood > Roze :?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb dus deze besteld bij comptechworld:
30cm Red Coolneon - 30cm ColdCathode light, no heat, 4mm diam., with 1x silent inverter...

ok na 3 weken eindelijk binnen... nu hebbik em net getest ,hij werkt gewoon, maar kvinnet eigelijk meer roze dan rood :?

Hoort dit zo of eeh isset gewoon kut ?

Verwijderd

denk dat het zo hoord, kleur kan nu eenmaal tegen vallen. rood kan al gauw neigen naar roze.

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:00
Dus jij bent bezig met een gay-mod? >:)

Verwijderd

Topicstarter
zork schreef op 30 september 2002 @ 09:59:
Dus jij bent bezig met een gay-mod? >:)
gays mod :D

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:41

mokumouse

LOLstoel User

dat klopt lijkt idd beetje op roze, heb hier de 15cm versie van CGTW in me comp zittuh.

Blaat...

Verwijderd

Topicstarter
mokumouse schreef op 30 september 2002 @ 10:02:
dat klopt lijkt idd beetje op roze, heb hier de 15cm versie van CGTW in me comp zittuh.
ok maar oogt het in je pc (heb zelf xaser 5000 plus) toch een beetje als rood :?

• mokumouse
  • Laatst online: 15:41

mokumouse

LOLstoel User

mja bij mij wel, heb hem achter een 120mm fan zittuh en daar komt nu ene mooie rode gloed uit :p

Blaat...

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
Je kan een rood filtertje ervoor plaatsen, dan is het wel rood... Volgens mij zijn alle "rode" CCFL's roze, dus een nieuwe aanschaffen zal niet zoveel helpen...

Je kan ook LEDs pakken, die zijn nooit roze, die zijn nog niet in de handel... Rode LEDs kunnen net zo fel als een CCFL zijn, ze zijn alleen wat goekoper en kleiner. Neem een opgeschuurd Plexi staafje als je een buis effect wil hebben...

Verwijderd

ik had em juist daar gekocht omdat ik wist dat die rode mooi roze was :)
mooi roze is absoluut niet lelijk eh :D
maar misschien dat je eerst een beetje had kunnen rondvragen naar de kleur van rode ccfls want ze zijn bijna allemaal rozig.

Verwijderd

De rode CCFL van Sunbeam is echt rood. Je kunt 'm onder andere krijgen bij Wintelco, Space Promotion e.a.

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-10 10:14

SveNRG

Onderweg

Ik heb ook die RECOM CCFL gekocht. Best balen toen ik hem had ingebouwd. Fel roze kleur. De wallen zijn er niks bij! Ik heb vast een Blacklight versie besteld, eens kijken hoe dat staat. En vanmiddag even kersenbonbons kopen. Zit zo'n leuk rood plastic omheen, en aangezien die CCFL geen hitte produceren... misschien mooi als ik het eromheen knutsel? :)

All that you know, is at an end

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 09:54:
Heb dus deze besteld bij comptechworld:
30cm Red Coolneon - 30cm ColdCathode light, no heat, 4mm diam., with 1x silent inverter...

ok na 3 weken eindelijk binnen... nu hebbik em net getest ,hij werkt gewoon, maar kvinnet eigelijk meer roze dan rood :?

Hoort dit zo of eeh isset gewoon kut ?
neem dan een blauwe :+

• -FuBaR-
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-01-2014

-FuBaR-

is it safe?

had ik ook, haha, stond voor geen meter. Heb nu maar een 30cm groene in mijn kast gepleurd :)
Roze licht ergens stoffig te worden, misschien iets voor me zusje

The consumption of alcohol may cause a disturbance in the time-space continuum, whereby gaps of time may seem to literally disappear.

• Kr3Kr
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

ja, hoort zo. bijna alle rode zijn roze

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Topicstarter
nah boeie hebbem dus ingebouwd, ennut staat best hoor!

Verwijderd

Bij een vriend van me precies hetzelfde. Is ermee terug gegaan, bleek dat het ook echt roze was. echt 8)7 dus...

Verwijderd

Topicstarter
jah kan best maar kga em dus echt nie meer terug sturen, klote comptechworld heb gewoon 4 weken gewacht op enkeld dit lampie |:( they SUCK!

• freshy98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:23

freshy98

Atari

domme vraag, maar waar staat CCFL voor? Cold Cathode kan ik inkomen, maar de rest dan?

• TDLofCC
  • Laatst online: 02-02-2024
Cold Cathode Fluoriscent Light

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• nickv
  • Laatst online: 08-10 13:50
Darkie gaat door voor de koelkast ;)

Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem

Verwijderd

dan kun je idd weer 4 weken wachten.........:(

Verwijderd

Idd rood wordt roze, ik had de mijne bij stuut & de bruin gekocht en een flink roze licht. Mijn dochter gelukkig : Pappa je hebt een barbiecomputer gemaakt....
Ehm tja...dat was niet de bedoeling.

• freshy98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:23

freshy98

Atari

TheDarkLord666: dank je!

JesterRace: nu je hele case in het zwart en je hebt een SM Barbie PC? *grin*
Ligt er wel aan hoe oud je dochter is natuurlijk ;-)
Pagina: 1