Toon posts:

Pagina wordt anders geinterpreteerd door browser.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik vanaf een form iets submit en dan een andere pagina laadt, is de tabel op de nieuwe pagina iets verminkt. Wanneer ik dan op F5 druk dan is alles weer ok.

Ik heb dus wanneer ik vanaf het form kom nog een regel wit onderaan de tabel, terwijl als ik hierna op F5 druk de tabel netjes doorloopt tot onderaan de pagina.

Het verschilt per browser. Bij de ene browser doet hij het wel goed, en bij de andere niet. Dit kan dus ook bij de ene IE5.5 wel goed gaan en bij de andere IE5.5 niet.

Is dit een instelling in de browser ofzo? Wie o wie kent dit probleem en kan me helpen?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:07

André

Analytics dude

Heb je ook voorbeelden, ik begrijp je niet echt, PICS of zoiets.

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, ik heb een tabel, die doorloopt tot onderaan de pagina. Als deze nu geladen wordt vanaf het form, dan heb ik onderaan nog een regel wit en houdt de tabel dus 1 regel te vroeg op. Als ik nu op F5 druk, dan gaat het wel goed en loopt hij netjes door tot onderaan.

Verwijderd

Topicstarter
Kan het een instelling in IIS zijn anders?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even Apache geinstalleerd en daar doet hij precies hetzelfde in. Het ligt dus niet aan de webserver, maar het zit ergens in de browser waarschijnlijk. Iemand ooit zoiets meegemaakt?

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:50
Gebruik je toevallig de stijl 'padding' ergens?

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 09:48:
Ik heb even Apache geinstalleerd en daar doet hij precies hetzelfde in. Het ligt dus niet aan de webserver, maar het zit ergens in de browser waarschijnlijk. Iemand ooit zoiets meegemaakt?
Nee, niet echt, en ik denk dat ik niet de enige ben die je probleem redelijk vaag vind. Zou je even een screenshot kunnen maken? (wellicht met de source erbij?)

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zeg alleen celpadding="0" of celpadding="5" ergens.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 10:30:
Ik zeg alleen celpadding="0" of celpadding="5" ergens.
:?

Het is toch niet zo moeilijk om ff een link en een screenshot te geven.....

U vraagt .... wij raden ... sorry verkeerd forum!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1