It's a plane, its a bird..no it's super tweaker
loopt ie stabiel? dan is het toch ok? hij hoeft niet 0C te zijn, als hij maar stabiel loopt. Mijn PIII650@866 is ook 50C en retestabiel..
Verwijderd
Waarom 30??
Clock hem zo ver dat die op de 45C dan kan je je verwarming van de winter uit laten en toch lekker warm bij zitten.
Clock hem zo ver dat die op de 45C dan kan je je verwarming van de winter uit laten en toch lekker warm bij zitten.
Wat voor versie heb je, een slot1 of een 370? Ik heb een Alpha FCPAL 35 met daarom 2 Ys-Tech 60 mm fans (27 cfm) met daarachter een 80 mm fan die koude lucht via een buis naar binnen blaast en dan blijft hij mooi op 30 graden
AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT
Betere koelers? Alles van Alpha is op zich best goed. Kost een paar knaken, maar dan heb je ook echt de absolute top qua luchtkoeling.
mARCO
P.S. Gebruik ALTIJD koelpasta. Maakt niet uit of het goedkope prut is, íets is beter dan niets.
mARCO
P.S. Gebruik ALTIJD koelpasta. Maakt niet uit of het goedkope prut is, íets is beter dan niets.
sigloos
Met dutchman eens- a) waarom zou je? (normal spec zegt meestal +-45), b) ja, inderdaad de ambient temp verlagen. Zelf heb ik de neiging mijn raam ALTIJD open te houden en toen het laatst buiten 5 was en binnen niet meer dan 10, draaide mijn C433@540 op 32.
Leuk, maar volkomen nutteloos. Als je niet je bontmuts op wilt zetten of die truck 's zomers ook wilt klaren zul je toch echt aan peltiers of een stevige waterkoeler moeten gaan denken.
Leuk, maar volkomen nutteloos. Als je niet je bontmuts op wilt zetten of die truck 's zomers ook wilt klaren zul je toch echt aan peltiers of een stevige waterkoeler moeten gaan denken.
Oslik, blyat! Oslik!
Verwijderd
Idle 44 C ? Maakt je koeler wel genoeg contact??
Gebruik je wel (genoeg) koelprut???
Een proggie als CPU-Idle / Rain wil ook wel helpen (dan natuurlijk geen koetje laten grazen...)
Mijn C566@850 met Alpha PAL35, Arctic Silver en Sunon fan draait bij normaal gebruik op 28 C, na heftig gamen wordt hij hooguit 40 C.
Gebruik je wel (genoeg) koelprut???
Een proggie als CPU-Idle / Rain wil ook wel helpen (dan natuurlijk geen koetje laten grazen...)
Mijn C566@850 met Alpha PAL35, Arctic Silver en Sunon fan draait bij normaal gebruik op 28 C, na heftig gamen wordt hij hooguit 40 C.
Barry G moet je Motherbord monitor 5 eens proberen daar zit een tooltje bij waarmee je je CPU flink heet kan maken (mijn CPU wordt 57°C).
Wel handig om er achter te komen hoe goed je cooler is!!
Wel handig om er achter te komen hoe goed je cooler is!!
It's a plane, its a bird..no it's super tweaker
Voor een S370...de alpha heatsink met een Delta 60HP koeler...dan heb je geen extra fans nodig...trust me.
Ik heb hier een PIII800@936@1.85 lopen...idle 13 graden en stressed heb ik um niet hoger gezien dan 32 graden. De kasttemp is bij mij standaard 27 of 28 graden...let wel allemaal in graden C....no tricks...no BS!!
Ik heb hier een PIII800@936@1.85 lopen...idle 13 graden en stressed heb ik um niet hoger gezien dan 32 graden. De kasttemp is bij mij standaard 27 of 28 graden...let wel allemaal in graden C....no tricks...no BS!!
reserveringshouder Tesla Model 3
Verwijderd
ik neem aan dat die Idle temp met een Programma als CPU idle of RAIN is? anders kun je zonder Peltier NO WAY zo cool zijn.
Pagina: 1