Ik zou het zo doen nu de site het zien waard is, maar het gros van de mensen hier staat me niet aan en zeker niet hoe je behandeld wordt, dus laat ik de site maar niet zien. Deels omdat het niet meer wil laten zien en misschien wel deels uit angst voor reacties.
Mensen ergeren zich aan het feit dat ik in hun ogen simpele vragen stel en dat ik eerst maar moet zoeken en dan moet vragen... wie zegt dan weer dat ik dat niet gedaan heb? Ik heb mijn vraag tijden (lees: maanden) uitgesteld en heb me de pleuris gezocht naar een normaal antwoord op internet voor dat formulier en ik heb het juiste antwoord vast wel een paar keer gevonden, maar het niet correct begrepen... want.. tadaaa.. het werkte dus niet zoals het zou moeten. Hier kom ik er dus uiteindelijk achter dat er een programma voor nodig is en dat het dus niet lukt met gewoon html. Op w3schools kon ik wel een hoop vinden over formulieren, maar kon een stukje over het weergeven van een bedankje nergens vinden. Dat gedoe over anchors lukte me helemaal tot op zekere hoogte, ik was zelfs zover gekomen dat ik zelf de code (ik poste die al in mijn openingspost; vroeg me dus af waarom die niet werkte) had bedacht die anderen hier aandroegen als de oplossing (eXtReMeBiE en disjfa), maar dus niet werkte. Uiteindelijk kwam Raccoon met de oplossing (met uitleg waardoor ik het begreep) die ik bij niet w3schools vond. Later komt PatrickPietens met zo'n schijtopmerking... dat kan ik dus echt niet waarderen. Alsof een site uit een formulier, een anchor en een achtergrond bestaat! En dat niet alleen trouwens...
Stukken over de achtergrond begrijp ik nog steeds niet, simpelweg omdat ik niet begrijp wat er staat (bij backgrounds staat niet eens wat ik moet hebben!! bij stylesheets vind je het wel geloof ik, maar blijft lastig!). Niet iedereen begrijpt alles wat op internet te vinden is.
Dus ik besloot eindelijk eens wat vragen te stellen (want ik weet uit ervaring dat je niet zomaar met iets moet aankomen), omdat ik er gewoon niet uitkwam en dan krijg je van deze reacties. Niet echt fijn. PatrickPietens denkt vast dat ik maximaal 3 minuten zoek en dan al hier kom aanzetten. Ik zal je zeggen, en of iemand dat nou gelooft of niet, dat ik dat dus niet doe. Dacht hier gewoon fijn een vraag te kunnen stellen, maar dat schijnt hier niet kunnen en zelfs niet te mogen.
Maar goed, ik hou op.... dit is min of meer offtopic; meer een uitleg waarom ik die site niet wil laten zien.
Ban me maar ofzo, permanent, dan hebben jullie ook geen last meer van mij en van deze vragen.
p.s. a3 en Raccoon, bedankt voor alle hulp.