[PS2] Action Replay 2, htf werkt het ??

Pagina: 1
Acties:

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:29

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
tjah,

kheb zon setje gekocht, had hem ergens anders voor nodig ( }) ) Maar als het goed is moet je er ook mee kunnen cheaten. Nu heb ik nog geen games waar ik dat mee zou willen doen, maar ik dacht van, hey, kieken of het werkt :)

owkey, ik doet cd 1 of 2 erin (maakt weinig uit) ik kies bij het codelijste een code voor Gran Turismo 3 (enigste spel wat ik (origineel) heb) Bijvoorbeel tons 'o cash >:) . Goed, vink de code aan, ga terug naar hoofdmenu, doe start game, with codes, druk de GT3 cd erin, en start het spel, Nopes, nakkes nada, nix geen poen :(

Heb beetje mee zitten kloten, maar krijg de cheats niet aan de praat :(. Werkt dat takke ding wel?? doe ik iets verkeerd ??

Who knows ???

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Boekje? FAQ van de site?, volgens mij moet je er een memorycard voor hebben... 8)7

Signature?

Verwijderd

Je moet a) Een AR2 hebben b) Een PAL versie van het spel hebben waar je mee wilt cheaten.

De AR2 ondersteunt alleen maar PAL games. ALs je met NTSC games wilt cheaten heb je de gameshark nodig (US variant van de AR2).

Voor de rest is de procedure;

a) AR2 disc 1 erin doen (disc 2 is alleen voor psx games)
b) code kiezen
c) play with codes kiezen
d) AR2 disc 1 eruit halen
e) Originele PAL game erin
f) Op X drukken
g) valsspelen :/

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 10:08:
Je moet a) Een AR2 hebben b) Een PAL versie van het spel hebben waar je mee wilt cheaten.

De AR2 ondersteunt alleen maar PAL games. ALs je met NTSC games wilt cheaten heb je de gameshark nodig (US variant van de AR2).

Voor de rest is de procedure;

a) AR2 disc 1 erin doen (disc 2 is alleen voor psx games)
b) code kiezen
c) play with codes kiezen
d) AR2 disc 1 eruit halen
e) Originele PAL game erin
f) Op X drukken
g) valsspelen :/
Tjah leuk, maar heb ik dat niet zon beetje gedaan ?? zoals je kan lezen ???

En tuurlijk is Gran Turismo 3 een PAL versie :/

a t/m f gaan goed, maar g lukt niet :)
Osdorp-Dude schreef op 30 september 2002 @ 06:48:
Boekje? FAQ van de site?, volgens mij moet je er een memorycard voor hebben... 8)7
En natuurlijk heb ik een memorycard :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 10:08:

Dat is niet helemaal juist. Je kan bij een NTSC game ook een PAL AR2 gebruiken. Je moet gewoon de juiste codes hebben bij de juiste game. Bijv als het een PAL game is, moeten de codes ook voor die PAL game zijn en niet voor de NTSC versie van dezelfde game. Soms werkt de codes wel voor beide versie van een spel. Het is gewoon even uitproberen.

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 11:50:
[...]

Dat is niet helemaal juist. Je kan bij een NTSC game ook een PAL AR2 gebruiken. Je moet gewoon de juiste codes hebben bij de juiste game. Bijv als het een PAL game is, moeten de codes ook voor die PAL game zijn en niet voor de NTSC versie van dezelfde game. Soms werkt de codes wel voor beide versie van een spel. Het is gewoon even uitproberen.
Is hier toch niet het geval ??

Ik doe precies wat in het boekie staat. Ik heb de AR2 (PAL versie) ik heb Gran Turismo 3 Platinum editie (ook PAL). Wrom werken de codes dan niet :/

Verwijderd

Misschien verkeerde codes? Heb je al de site van AR2 geprobeerd? Deze is www.codejunkies.com
Misschien staat daar wel iets beschreven over de codes voor GT3.

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Heeft iemand de cheats wel aan de praat dan ??

in Gran Turismo 3 ??

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Platinum versie is niet 100% hetzelfde als het origineel. Veel code voor het originele spel werken met een Platinum versie niet. Dat is ook zo bij GT3 dacht ik. Verder moet je de codejunkies site checken of je niet toevallig de codes voor een UK of duitse editie nodig hebt oid. De 2e cd kun je er absoluut niet voor gebruiken, die is inderdaad voor PS1 games (bonus cd). Soms werken de cheats niet met een al bestaande savegame (zoals in gta3) maar moet je een nieuwgame starten om ze te kunnen gebruiken. Anyway, de GT3 cheats doen het perfect. ARE2 _/-\o_

p.s. waarom heb je geen enigmah gekozen? had je de are2 niet nodig en hoef je ook niet te swappen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1