TV-IN icm detonators?

Pagina: 1
Acties:

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
ik heb een pctje met daarin een Asus V7700 deluxe met tv in/out + tv-box

nu wil ik een coax kabel trekken naar m'n tv box, en deze dan weer aansluiten op de tv-in (das verder geen punt) maar sinds ik de detonators als drivers gebruik, kan ik nergens meer me tv-in gebruiken... is hier een oplossing voor? ik heb geen zin om de asus drivers te gaan gebruiken aangezien ik ook met die bak games speel... of maken de asus drivers en de detonators weinig verschil in games?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als je de nieuwste Asus drivers gebruikt (versie nummer 30.xx en hoger) dan kan je daar ook heel goed spellen mee spelen hoor. En of TV-in icm detonator drivers kan weet ik niet :)

• CU2morO
dus dan pak ik de drivers van asus, en moet ik dan nog een universele tv-viewer hebben of pak ik dan ook die van asus?

(* CU2morO wil eens proberen canal+ te hax0ren volgens de CID guide :P)

• CU2morO
ik zie op de asus site alleen driver versie 6.31... nix over die 30.xx die jij zegt
kijk maar:
http://download.asus.com....s=41&l1=2&l2=2&l3=3&mid=2

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dan moet je even proberen hoeveel je met die driver in snelheid achteruit gaat in spellen (denk dat dat wel meevalt eigenlijk) en of je daar echt last van hebt. Als je deze driver niet wil gebruiken moet je ff op iemand wachten die je kan vertellen of het ook met de reference drivers kan werken :)