Toon posts:

Kan harde schijf niet meer aanspreken.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn tweede harde schijf verdeeld in twee partities (FAT 32)
Een quantum fireball 12 gig wordt nog wel herkend maar ik kan de data niet meer benaderen. Deze heeft altijd gewerkt onder ME. Heb nog twee recovery programma’s er op los gelaten maar deze herkennen de schijf en de omvang maar ze zeggen Unkown File system type... In FDISK wordt deze ook gewoon herkend een primaire dospartitie alleen het filesysteem is wederom onbekend.
Als ik een diagnose uitvoer dan kunnen ze geen fouten ontdekken. Ik heb nog geen geratel gehoord. Ben niet echt thuis in deze materie. Heb uiteraard de verschillende suggestie opgevolgd en gegoogeld heb er een boel van opgestoken maar kan nog steeds niet bij de data. Heb hem als slave aan een ander drive gehangen wordt wederom herkend maar krijg meteen de suggestie te formateren. Als ik een hem via dos probeer aan te spreken dan krijg ik ongeldig mediumtype.
Groet Hans

Verwijderd

edit:
Hans/meurslot: je hoeft geen groeten te doen aan ons, lees even de f.a.q....

Is het zo dat beide hd's op fat32 draaien?

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Heb je nog een tweede systeem staan?

Geef ff je OS

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Topicstarter
Beide HD's zijn FAT 32
En ik heb de schijf nu aangesloten op 2000
en heb twee systemen

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog een tweede systeem staan en op een draaik win 2000 en de ander win 98
Dinictus schreef op 30 september 2002 @ 09:26:
Heb je nog een tweede systeem staan?

Geef ff je OS

• warnas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

warnas

Ja, dé...

Na de nodige weken (!) bezig te zijn geweest met precies hetzelfde gedonder durf ik met enige stelligheid het volgende te zeggen:

- De meeste reparatieprogramma's zijn 100% crap en worden door reviewers alleen getest op diskettes. Na zes dagen rekenen alle crap terugschrijven als file1.bak, file2.bak en dan crashen op het moment dat de reconstructie-index weggeschreven moet worden.... grrr....

- Wat je ook doet: NOOIT NORTON DISCDOCTOR GEBRUIKEN

- Easyrecovery Pro 6.0 kreeg bij mij in een uurtje voor elkaar waar andere programma's DAGEN van mijn tijd mee hebben verkwist. Spinrite, Lost & Found, nog drie anderen... bullcrap. Probeer dat dus te pakken te krijgen.

Join the army. See the world. Meet interesting people. Kill them.

• prisselada
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-11-2025
EasyRecoveryPro is zeker een aanrader!!! Heeft mij heeeeeeeel wat zorgen bespaard!

if you're gonna be dumb you gotta be though

Verwijderd

Topicstarter
Heb easy recovery erop losgelaten en inderdaad dit levert wel wat op. Maar kom allerlei data van de vorige eigenaar tegen (flightsimulator). Maar vond niets van mijn eigen data terug. Dus het lijkt erop dat dat deze verdwenen is. Ik herinner mij dat ik een oude DOS 6 voor iem. op een schijf moest zetten en de eerste diskette heeft waarschijnlijk iets op mijn schijf gezet. Misschien heeft iem nog een suggestie.
Pagina: 1