Ik heb dit systeem:
Tualeron 1100@1525
512MB RAM
Matrox G400 32MB SD(G)RAM in resolutie 1152x864x32
Dit alles op een MSI BXMaster (i440BX) onder winMe
Aangezien ik hierop geen spelletjes speel is dit genoeg om mee te kunnen.
2D kwaliteit is perfekt, maar er is echter 1 flaw, namelijk het scrollen in bepaalde PDF documenten.
Bijvoorbeeld in het bovenste deel van deze Iiyama PDF gaat het scrollen allesbehalve vloeiend. Het alsof die foto met de monitor in stukken wordt getrokken doordat hij telkens weer opgebouwd wordt.
In de eerste pagina van deze Denon PDF is het zelfs nog een stukje erger.
Deze andere Iiyama PDF daarentegen scrolt dan weer erg vloeiend.
Nu vroeg ik me af of dit aan mijn al wat ouder videokaartje kan liggen? Zou een nieuwe videokaart met DDR geheugen helpen om vloeiend te scrollen door zo'n zware PDF documenten. Ik dacht aan een occasie Radeon8500 of een Matrox G550.
Zijn er mensen met tragere cpu's die even vlot door die eerste 2 PDF's kunnen scrollen als dat ze bvb. door dit forum scrollen? Gewoon omdat ze een recentere videokaart hebben?
Tualeron 1100@1525
512MB RAM
Matrox G400 32MB SD(G)RAM in resolutie 1152x864x32
Dit alles op een MSI BXMaster (i440BX) onder winMe
Aangezien ik hierop geen spelletjes speel is dit genoeg om mee te kunnen.
2D kwaliteit is perfekt, maar er is echter 1 flaw, namelijk het scrollen in bepaalde PDF documenten.
Bijvoorbeeld in het bovenste deel van deze Iiyama PDF gaat het scrollen allesbehalve vloeiend. Het alsof die foto met de monitor in stukken wordt getrokken doordat hij telkens weer opgebouwd wordt.
In de eerste pagina van deze Denon PDF is het zelfs nog een stukje erger.
Deze andere Iiyama PDF daarentegen scrolt dan weer erg vloeiend.
Nu vroeg ik me af of dit aan mijn al wat ouder videokaartje kan liggen? Zou een nieuwe videokaart met DDR geheugen helpen om vloeiend te scrollen door zo'n zware PDF documenten. Ik dacht aan een occasie Radeon8500 of een Matrox G550.
Zijn er mensen met tragere cpu's die even vlot door die eerste 2 PDF's kunnen scrollen als dat ze bvb. door dit forum scrollen? Gewoon omdat ze een recentere videokaart hebben?
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2002 00:14 . Reden: zinsbouw ]