Ik heb onlangs een hot swappable HD Rack gekregen en wou daarvan gebruik maken in men Debian Servertje. Ik had men kernel gecompiled naar 2.4.18 met -denk ik- alles wat ook maar hotswappable bevatte aangevinkt.
Als ik boot zonder HD in het rack vind Linux het rack niet. Als ik boot met HD in het rack dan vindt Linux de HD wel (jeuj
) maar als ik dan van HD switch, dan gaat debian er dus nog vanuit dat de oude HD erin steekt met read errors als gevolg
Volgens mij leest Linux de HDs bij booten in maar kan ik dit niet via een commando een HD resetten of zo (weet niet goed hoe het uitdrukken) ?? Of moet ik iets extras installeren als ik hotswappable wil laten werken ??
ty
Als ik boot zonder HD in het rack vind Linux het rack niet. Als ik boot met HD in het rack dan vindt Linux de HD wel (jeuj
Volgens mij leest Linux de HDs bij booten in maar kan ik dit niet via een commando een HD resetten of zo (weet niet goed hoe het uitdrukken) ?? Of moet ik iets extras installeren als ik hotswappable wil laten werken ??
ty