...voordat ie echt langzaam wordt? Ik draai nu op Access en die is nu zo'n beetje 1.3MB, wanneer moet ik me zorgen gaan maken over de snelheid van de database? En hoeveel users kan Access makkelijk aan tegelijk?
Thanks..
Thanks..
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Hij bedoeld waarschijnlijk het grote broertje, SQL Server. Maar 100k aan users is best veel, zeker als het concurrent users zijn..Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 23:45:
Hmmm, 2 Gigdas behoorlijk groot.... maar ik heb gehoord van iemand dat je op een Access db makkelijk 100.000 users kan hebben....
dat lijkt me stug...
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher
2 GB is het theoretisch absolute maximum. Groter dan 2GB kan per definitie niet, dit is ingeprogrammeerd door Microsoft. Deze limiet geldt trouwens ook voor MSDE.Defspace schreef op 30 september 2002 @ 10:12:
Nou wat mij betreft kan hij een stuk kleiner dan 2 GB zeg maar 10MB..
Als ik een unindexed query doe over 2200 records dan is een webapp wat hier draait daar al bijna 30 seconden zoet mee.(op een dual p4-xeon cluster met 2GB geheugen)
Dat vind ik toch erg lang ook al zoekt ie niet over een index.
Exact expert nodig?
Is deze 'gratis' versie niet beperkt tot 1 user ?? Misschien zit ik wel verkeerd maar dat dacht ik althans.Slashdotter schreef op 30 september 2002 @ 01:36:
Kan je niet gelijk die MSDE gebruiken? Die wordt toch standaard meegeleverd met Access 2k2
Nee, 5 concurrent users, waarbij er ook nog met een 'queue'-idee wordt gewerkt.ProgrammerX schreef op 30 september 2002 @ 14:27:
[...]
Is deze 'gratis' versie niet beperkt tot 1 user ?? Misschien zit ik wel verkeerd maar dat dacht ik althans.