Toon posts:

Philips 107T21 (Pang!! Beeld zwart?)

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Net paar minuten geleden zei mijn monitor PANG (knal, tis maar hoe je het wil horen) Veel het beeld totaal weg (compleet zwart scherm) maar kwam na 2 sec weer terug. Verder geen rariteiten ontdenk..... menu werkt gewoon nog etc etc etc..

Wat had dit kunnen zijn?... monitor net de week voor afgelopen vrijdag gehaald bij informatique. (kleine week oud dus.)

Verwijderd

Toevallig de degause-knop ingedrukt?

Verwijderd

klinkt als kortsluiting of overlade condensator, ff openschroeven, kijken of je wat kan ontdekken

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:49

TwoR

Gekleurde stippen

ik denk een kortsluiting in de monitor. Als ie net nieuw is zou ik maar even terug gaan naar de winkel

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-08 20:54

Tijntje

Hello?!

Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 09:51:
klinkt als kortsluiting of overlade condensator, ff openschroeven, kijken of je wat kan ontdekken
* Tijntje ziet dat je al flink op weg bent.

Als je hem open schroeft pas dan wel op er staat op sommige delen hoogspanning zelfs als de stekker er uit is.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Als een monitor nog geen 8 dagen oud is zou ik hem zoiezo omruilen, openschroeven is geen goed id op een ding van 3 dagen, hebbie strax niks meer als ze zien dat ie open is geweest.

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Dit heeft mijn monitor ook eens gedaan. Harde knal, beeld zwart. Ging pas weer aan nadat ie een halve minuut uit stond. En hij werkt een jaar later nog steeds, geen idee wat het was (gebeurde tijdens het resolutie-switchen)
Magoed, aangezien jij nog garantie hebt, overleg dan maar ff met Informatique ofzo. Als t voor jou uren reizen kost om hem te ruilen zou'k het niet doen gezien mijn eigen ervaring (waarbij mn schermpje nog steeds netjes werkt)

ohja, mn monitor stonk toen ook alsof er iets verbrand was ofzo.. heel vaag..

[ Voor 0% gewijzigd door HaaZ op 30-09-2002 11:43 . Reden: toevoeging ]

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Topicstarter
Hmm.... voor de rest heb ik niets geroken! Vriend van mij had hetzelfde met een 107E, die begaf het een week later. Wou gewoon even weten wat het had kunnen zijn. Maargoed heb 3 jaar garantie op dat geval! :)

Verwijderd

Ik zou hem voor de zekerheid omruilen....zeker is altijd beter dan onzeker :)
Pagina: 1