Toon posts:

[msn] iemand een bericht zien typen

Pagina: 1
Acties:
  • 685 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Stel je bent aan het chatten met iemand via msn en als hij/zij een bericht typt, dan zie je z'n icoontje onder in je chatscherm, daarnaast staat dat hij of zij is aan het typen, maar....

Ik heb paar mensen in mijn lijst, als ik iets wil zeggen; een chatscherm opent, dan hebben zij het al door :|, dus voor dat ik met hoi blabla komt, hebben zij al hoi getypt......... Ze hebben "msn" onder linux, maar schijnt dat imici dat ook kon voor windows maar voor imici moet ik betalen d8 ik....weten nog meer een soortgelijke programma die dat kan? Zien of iemand een bericht GAAT typen.

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:57
lol! ik denk niet dat ze kunnen zien wat je getyped hebt, enkel je krijgt een popup met msn, dan klikken ze op jouw naam en zeggen ze hoi, gebeurd ook wel eens als ik online kom :p

Verwijderd

Topicstarter
nee zo bedoel ik niet, als ik een bericht ga typen, dan kunnen ze dat merken......ze kunnen niet zien wat ik type, maar ze weten dat ik bericht gaat typen

Verwijderd

Dat zit toch standaard in Messenger ? Ik zie bijv. X is een bericht aan het typen, echter alleen als er al onderling gechat is.

Verwijderd

Wat is bedoeld is, Iemand klikt jou aan om 'n berichtje te gaan typen, dat er al gelijk een windowtje op-plopt met blaat is typing a message... amsn onder linux doet dat namelijk, onder windows heb ik 't nog nooit zien gebeuren though..

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-12 18:27

dominic

will code for food

Wat hij bedoelt is dat de TEKST zichtbaar is die er op dat moment getikt wordt, zodat je kan inspelen op wat de ander gaat zeggen..

Download my music on SoundCloud

• Kwai_gon_jinn
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Kwai_gon_jinn

[-geen icon-]

helderziend zekers :+

ze kunnen ook als gekken alle online users venster openen en wachten tot dat iemand gaat typen... ( neem toch es een hobbie of zo :+ )

Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."

Verwijderd

Topicstarter
wow het is mij gelukt, imici 3.0 kan dat! (windows)

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

linux rules! ik kan alleen zien dat iemand een scherm naar mij opened... verder nix

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• quistnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09-2020
http://amsn.sourceforge.net

is ook te draaien op Windows... moet je Active TCL, of een ander tcl-ding, installeren...
Groot nadeel is dat (naast dat niet alle features nog goed zijn) elke keer als iemand een messagebox naar je opent en iets typt (dus ook een connectie maakt) je een nieuw schermpje krijgt... waardoor je dus makkelijk je hele scherm vol krijgt met die schermpjes...

Verwijderd

klopt...dan kom je als het ware bij de ander in een 'room'...beetje irc-achtig (maar dan totaal anders, sorry niet grappig)

maar ja klopt wel ja, best vaag waar mensen zich allemaal wel niet mee bezig kunnen houden trouwens ;-)

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Trillian heeft/had dat ook. Kun je zien in het status venster van MSN dat iemand iets tegen je gaat zeggen. Je joint dan namelijk al een conversation met diegene

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-12 23:06

Mentalist

[avdD]

Zet gewoon de tekst die je aan iemand wil typen van te voren al op je klembord, en DAN moet je snel zijn :D ;)

8)7

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Topicstarter
Skinkie schreef op 29 september 2002 @ 23:27:
linux rules! ik kan alleen zien dat iemand een scherm naar mij opened... verder nix
ja dat bedoel ik eigenlijk, maar is al gelukt hoor, imici 3.0

maar wel jammer is dat je geen bestanden kan ontvangen, het is zelfs ze dat je dat niet eens te zien krijgt als iemand mij een bestand wil verzenden, ook kan je geen nickname van mensen zien, maar dat is niet zo belangrijk :)

Verwijderd

Topicstarter
quistnet schreef op 29 september 2002 @ 23:28:
http://amsn.sourceforge.net

is ook te draaien op Windows... moet je Active TCL, of een ander tcl-ding, installeren...
Groot nadeel is dat (naast dat niet alle features nog goed zijn) elke keer als iemand een messagebox naar je opent en iets typt (dus ook een connectie maakt) je een nieuw schermpje krijgt... waardoor je dus makkelijk je hele scherm vol krijgt met die schermpjes...
wat is dat actieve tcl?

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 23:47:
[...]

ja dat bedoel ik eigenlijk, maar is al gelukt hoor, imici 3.0

maar wel jammer is dat je geen bestanden kan ontvangen, het is zelfs ze dat je dat niet eens te zien krijgt als iemand mij een bestand wil verzenden, ook kan je geen nickname van mensen zien, maar dat is niet zo belangrijk :)
Ik heb nu versie 3.4.5 maar daar wil ut niet mee

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Je hebt gewoon van die bots op [internetsitemagiknietnoemen] die deze opties geven (gewoon onder windows). Als optie: 'when someone is typing --> send 'text'. Zo kan je ook een message geven als iemand je window opent of als iemand je schermpje sluit. dit kan allemaal 'gezien' worden ookal heb jij zelf dat schermpje niet open staan.
Pagina: 1