Nvidia Geforce4 ti4200 vs Unreal 2003

Pagina: 1
Acties:

• *marco*
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03-2025
Hallo,

Ik draai onder win xp de bovenstaande video card(64mb) en speel af en toe Unreal tourement 2003 (demo + nieuwste patch).

Iemand anders draait ook onder win xp en het zelfde spel maar dan met een asus geforce3 v8200 (als ik het goed heb, in elkgeval een geforce 3).

Nu valt het me op dat de grafics bij hem toch veel gedetaileerder zijn dan bij mij. echte gras sprietjes zeg maar bij mij is het meer een mos achtige grond..

iemand tips wat ik nog apart moet instellen ?

• Access
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-01 01:02
Alles zo hoog mogelijk ? En is het niet toevallig zo dat die persoon een uitgelekte beta heeft met de S3 Textures (= very high res.).

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-01 11:33
Ligt aan de instellingen, niet aan de kaart. Gewoon instellingen omhoog.

• nAFutro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2020

nAFutro

hmm

In je detonator kun je ook verschillende dingen regelen mbt kwalitiet / performance, FSAA en meer.

• *marco*
ik heb alle instellingen in unreal op zijn hoogst ingesteld.

Verwijderd

Dan doet ie het niet lekker meer hoor!

Je moet maar is op 1600x1200x32 FSSA 4sX Anastophic filter 8X en texture sharper aan.

Gaat niet werken hoor!!!!

1900+ & 4600 &512Mb = klote draaien gewoon 1600x1200x32 zonder shit draait perfect!

Dat is in ieder geval highest setting possible!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
je moet in je ut2003.ini je decolayers aanzetten....dan heb jij ook gras!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-01 08:37
Janssen schreef op 30 september 2002 @ 13:22:
je moet in je ut2003.ini je decolayers aanzetten....dan heb jij ook gras!
Yep, gelukkig staat er in het echte spel hier wel een optie voor in bij details

Verwijderd

Yep, check je Ut2003.ini file. hier moet je ff alles op HIGH zetten :)

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 13:20:
Dan doet ie het niet lekker meer hoor!

Je moet maar is op 1600x1200x32 FSSA 4sX Anastophic filter 8X en texture sharper aan.

Gaat niet werken hoor!!!!

1900+ & 4600 &512Mb = klote draaien gewoon 1600x1200x32 zonder shit draait perfect!

Dat is in ieder geval highest setting possible!
Hij vraagt iets totaal anders hoor :{

Zijn idd opties in het spel. Ik heb namelijk ook grassprietjes en geen vage opties in de .ini aangezet ofzo. 8500 hier. :)

Verwijderd

maak ff een screenie van je gras :)

• *marco*
ja ik wil best een screen plaatsen maar voor zo ver ik weet kan dat niet op dit forum (opzich begrijpelijk, wel jammer).

maar strikt genomen zien m'n grafics naar mijn idee er net zo uit als met m'n vorige grafische kaart (asus 6600). maar aangezien die ander wel echte grassprieten heeft en bij mij in dat zelfde shot alleen mos te zien is vraag ik me toch echt af hoe dit komt.

hij heeft een asus geforce 3 en ik heb een nvidia geforce 4, dan zou je toch zeggen dat dat bij mij ook weer gegeven moet kunnen worden.
Hij heeft verder nagenoeg de zelfde configuratie als ik en ik heb verder alles bij de settings in unreal op z'n hoogst staan (tap:details)

in het unreal.ini staat alles al op z'n hoogst maar eigenlijk zou je daar af moeten kunnen blijven. daar heeft die ander ook niet aan gezeten.

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:18

Jumpiefox

Hoi ?

*marco* schreef op 30 september 2002 @ 20:21:
ja ik wil best een screen plaatsen maar voor zo ver ik weet kan dat niet op dit forum (opzich begrijpelijk, wel jammer). en nog meer blalala

.
lees de faq eens :) je kan wel een screen plaatsen [img]url[/img] volgens mij

The first casualty in war is always the truth...

Verwijderd

ik heb een geforce 4 ti 4600 128 mb ddr

ik draai het op een hoge resolutie,en dat ziet er goed uit. het ligt gewoon aan de instellingen. gewoon alles high zetten en jij krijgt wel mooi beeld.

Verwijderd

Wat een vergelijking. :? Een Geforce4 Ti4600 128mb vergelijken met een Ti4200 met 64mb.
Zal wel aan mijn liggen. |:(

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
Kijk eens in de UT2003\Benchmark\Stuff directory. Daar staat een file genaamd MaxDetail.ini. Als je die kopieert naar de UT2003\System directory, en 'm renamed naam UT2003.ini (je moet wel eerst de bestaande UT2003.ini verwijderen en/of backuppen), dan heb je maximale detail, inclusief dat gras.

Verwijderd

idd, en als dat niet wil is Preferences in de console intypen ook een optie

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-01 19:32
En niet het echt vergelijken met de demo. Want de demo had allemaal medium textures dacht ik (om de grote van de demo enigzins fatsoenlijk te houden)

Gamecube (games) kopen of ruilen??

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Is al gezegd, maar nu in duidelijk stappenplan:
1. Ga naar je UT2003demo\system map.
2. Open het bestand UT2003.ini
3. Op de 107e regel, staat er DecoLayers=False . Verander dit naar DecoLayers=True.
4. Opslaan en spelen!

Plaatjes kunnen hoor, gewoon deze UBB code gebruiken:
[img]http://www.server.com/plaatjes/foto.jpg[/img]

offtopic:
PS: UBB code die wordt geparsed door het forum als normale text laten verschijnen, kan door [plain] tags te gebruiken, bijvoorbeeld:

code:
1
[plain][img]http://www.server.com/plaatjes/foto.jpg[/img][/plain]

Wordt:
[img]http://www.server.com/plaatjes/foto.jpg[/img]
;)

• *marco*
Devil N en iedereen die reageerde die nuttige en misschien minder nuttige tips gaven bedankt ! Ik heb un2003.ini vervangen met MaxDetail.ini (gerenamed zoals je zei) en heb nu ook gras.. Ik ben heel blij... nu alleen nog wat minder vaak afgaan, lol...
Pagina: 1