Toon posts:

Presentatie op VCD of SVCD..

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat heb ik:
- PC-met cd-brander
- nieuwste Nero
- Digitale camera met vakantiefoto's
en een Philips standalone DVD speler onder m'n TV.

Ik wil een interactive slideshow maken, (ala degene in ACDSee), die op CD-rom branden en beneden in m'n DVD Speler kunnen afspelen.
Het is een behoorlijk nieuwe DVD-speler van Philips die VCD's en S-VCD's kan afspelen.
Hoe krijg ik dit het snel (lees eenvoudigst) voor elkaar...
Links, tips info zijn allen welkom!
Elem

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:53

JvS

Ik heb hem zelf ook

logisch nadenken en de search gebruiken :)

Powerpoint PPS op VCD

Hoe je een vcd maakt kan je ook vinden op www.vcdhelpder.com oid..
Verder heeft dit topic weinig met audio hardware te maken, maar meer met software, maar daar zal-ie ook op slot gaan wegens niet even eerst zelf gezocht of nagedacht, maar gewoon het topic neergooien.

Ik zie dat je nieuw bent op het forum, in elk geval welkom dan :). Je hebt als het goed is een stukje tekst akkoord gegeven waarin staat wat je moet doen alvorens een topic te openen. Hier staat dat nog een keertje.
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Als je dingen zelf een beetje hebt opgezocht en je hebt technische problemen, kan je ze hier altijd stellen, maar zo ff de vraag "hoe doe ik dit" zonder even wat te zoeken is niet de bedoeling :o. Dat is vrij streng, maar dat is wel de insteek van dit forum. Er zijn ook zat andere fora waar dat niet zo is, maar daar zitten vaak minder mensen die snel antwoord op vragen geven. Deze regels zijn er dus niet voor niets.

Ik hoop dat je dit kan begrijpen en dat je je voortaan aan de regels wil houden :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.