4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Een beller is sneller zeggen ze wel eens. Iig kunnen wij je onmogelijk met 100% zekerheid vertellen wat die zaak je gaat leveren
Ik zou denken een Palomino maar mail ze anders ff
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Ik heb geen link meer maar ik las ergens op dit forum dat iemand zij dat in Japan ze verkocht werden vanaf 1600+Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 22:46:
Palomie for sure!! Thoughbred word meestal pas vanaf 2100 of 2200 geleverd
wij nederlandVerwijderd schreef op 29 september 2002 @ 23:11:
[...]
Ik heb geen link meer maar ik las ergens op dit forum dat iemand zij dat in Japan ze verkocht werden vanaf 1600+
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Kijk, uiteindelijk zullen alle AthlonXP's de thoroughbred "B" versie zijn. Dit omdat ze nu uit 1 fabriek komen (Dresden), en later ook van een UMC fab. Aangezien elke nieuwe stepping van een CPU nieuwe "masks" vereist (geen verstand van, maar deze "wijsheid" heb ik van forum's als real world tech en Ace's Hardware) rollen alle AthlonXP's vanaf dat moment van dezelfde productielijn af. AMD gaat niet naast elkaar Palomino's, thoroughbred A's en thoroughbred B's van de band af laten rollen, simpelweg omdat als de fabriek nu eenmaal omgezet is naar een nieuwe stepping er geen ruimte meer is voor de oude steppings (1 fabriek voor Hammer en op dit moment de AthlonXP welke later door UMC geproduceerd word zodat heel Fab 30 Hammers kan bakken).
De nieuwe stepping (thoroughbred "B") is in de smaken vanaf 2400+ en 2600+ volgens de diverse media pas vanaf begin oktober echt leverbaar. Maar voor de lagere modellen geld, dat deze ook nog in andere smaken gebakken zijn (1400+ t/m 2100+ = Palomino en Thoroughbred "A" en 2200+ alleen Thoroughbred "A"). De "oude" modellen 2200+ en lager bevinden zich dus nog in grote getallen in vooraad bij de verschillende distributeurs en winkels. Pas als deze vooraad slinkt, zal deze langzaam over gaan in de thoroughbred "B" versie.
Wat kan ik je nu dus al vast zeggen ? De AthlonXP 2000+ die je bestelt hebt is heel waarschijnlijk de palomino versie......... heel misschien de thoroughbred A versie, en zeker weten niet de thoroughbred B versie.
Wil je zekerheid ? Lees even dit artikel over "hoe aan de hand van de code op de CPU" een thoroughbred "B" van de rest te onderscheiden, bel dan even naar Informatique en vraag of ze de code even op willen lezen. Mocht er eentje tussen zitten die naar een thoroughbred verwijst, dan lijkt me de rest wel duidelijk.
De nieuwe stepping (thoroughbred "B") is in de smaken vanaf 2400+ en 2600+ volgens de diverse media pas vanaf begin oktober echt leverbaar. Maar voor de lagere modellen geld, dat deze ook nog in andere smaken gebakken zijn (1400+ t/m 2100+ = Palomino en Thoroughbred "A" en 2200+ alleen Thoroughbred "A"). De "oude" modellen 2200+ en lager bevinden zich dus nog in grote getallen in vooraad bij de verschillende distributeurs en winkels. Pas als deze vooraad slinkt, zal deze langzaam over gaan in de thoroughbred "B" versie.
Wat kan ik je nu dus al vast zeggen ? De AthlonXP 2000+ die je bestelt hebt is heel waarschijnlijk de palomino versie......... heel misschien de thoroughbred A versie, en zeker weten niet de thoroughbred B versie.
Wil je zekerheid ? Lees even dit artikel over "hoe aan de hand van de code op de CPU" een thoroughbred "B" van de rest te onderscheiden, bel dan even naar Informatique en vraag of ze de code even op willen lezen. Mocht er eentje tussen zitten die naar een thoroughbred verwijst, dan lijkt me de rest wel duidelijk.
Tis waarschijnlijk een AthlonXP Palmino die je krijgt, de kans ik erg klein dat je een Thoroughbred krijgt. Er zijn wel winkels die nu al de Thoroughbred 1600+ - 2100+ verkopen, maar die procs zijn nog niet mainstream.
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Pagina: 1