Toon posts:

Wissen van DVD+RW hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een DVD+RW schijf gefikt met Nero 5599 (als zijnde een DVD+R) en wilde deze weer wissen alleen lukt dit niet met quick erase en met full erase is nero nu al tweemaal vast gelopen! De writer is de Philips DVD+RW288.

Verwijderd

misschien met adaptec easy cd creator

anders zoek effe op internet wat voor proggies je ken gebruiken om dvd mee te branden en dan installeer dat programma en dan kun je waarschijnlijk daar ook mee wissen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat is Nero dus en je kan er ook mee wissen!

Verwijderd

Install nero opnieuw? Easy cd verneuker neit nemen vraag me overigens ook af of die wel met dvd's om kan gaan. kijk anders of er een update is.

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik reeds 3 maal gedaan maar geen succes!!! Gezien de reactie op mijn laatste postings is er nog maar weinig ervaring/kennis op het gebied van DVD+RW en alles wat er omheen hangt!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Wat geeft Nero voor foutmeldingen? Dat is misschien meer interessant om te weten dan welke programma het beste is :/

[ Voor 0% gewijzigd door TheLunatic op 30-09-2002 14:12 . Reden: meervoudsfout ;) ]

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Topicstarter
Als ik het via quick erase doe gaat de tijd balk lopen met de melding "nog minder dan 1 minuut" echter bij zeven seconden is tie opeens klaar maar dan blijkt de DVD niet gewist te zijn. Bij voledig wissen krijg ik de windows foutmelding "In Nero - Burning Rom is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak" dus hier kan je niet veel mee!!!
Pagina: 1