Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Server watch met e-mail melding

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruikt eerder altjd Watchmyserver.com toen zij gestopt zijn heb ik een hele poos geen storingsmelding gebruikt voor mijn eigen servertje maar dat wil ik nu weer gaan doen. Ik zoek een service die mijn server controleerd en bij storing een mail stuurt. Het hoeft dus neit perse per SMS. Maar wel gratis graag.. Ik heb er een gevonden (www.internetseer.com) maar die controleerd in de gratis versie slechts 1x per uur. da's te weinig dusz..

Iemand ervaring met zo'n dienst? Ik heb maar 1 server (NT2k) dus software matige oplossingen worden moeilijk.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
offtopic:
Ik wil best een stukje software draaien die jou elke minuut pingt en bij problemen een mailtje de deur uit doet

Verwijderd

Topicstarter
Dat vind ik erg tof! Alleen is het voor mij dan niet echt makkelijk te bewerken. De mail gaat dan naar het adres van mijn telefoon zodat het als SMS verstuurd wordt. Als ik mijn server uit de lucht haal moet ik dus niet elke keer een SMS krijgen. Kortom het moet vrij makkelijk via het web aan en uit te zetten zijn. Maar bedankt voor je aanbod!

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Voor een kwaliteitservice zoals je wilt hebben, zal je toch gewoon moeten betalen. Maar bijna iedere colocater heeft deze mogelijkheid wel tegenwoordig...

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat dus om mijn server thuis (ADSL). Watchmyserver.com had het altijd gratis naar SMS.. Er moeten toch wel andere partijen zijn die het gratis naar e-mail doen??

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:58
(jarig!)

Verwijderd

Topicstarter
Dat is dus allebij software die je op een server moet installen.. En dat zocht ik dus niet :(

Verwijderd

Topicstarter
Is er dan echt niemand die weet of er uberhaupt sites zijn waar je dit kan realiseren?

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
Bij het zoeken naar eigenlijk wat anders kwam ik deze tegen

http://uptime.openacs.org/uptime/about.adp

misschien is het wat.

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

Verwijderd

Topicstarter
Thanx! Dat is precies wat ik zocht!

edit: Ik heb een 12move adres opgegeven daar en die checked op afzender voordat de mail als SMS naar mijn telefoon wordt gestuurd zodat reclame niet ge-sms't word.. Bedankt voor de medewerking maar weer! B)
Pagina: 1