Stop chasing the dream, you're already living it
Een brief sturen naar je telecommaatschappij met exacte tijdstippen waarop die persoon gebeld heeft(minstens 3 keer). Als ze weigeren kan je naar de politie stappen en klacht indienen tegen onbekenden voor telefoontereur oid. Dan moet je telefoonoperator wel meewerken.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Hmm ok, kan dus niet! 
beetje jammer, ik word echt zeker 10 keer per avond gebeld op mijn GSM en dan word er gelijk weer opgehangen. En het duurt nu al zo'n 2 weken, gaat me nu wel een beetje vervelen. Ik weet ook niet wie het is, en heb verder geen flauw idee.
Er word ook niks gezegd, op de achtergrond hoor ik niks, echt vaag!
Ik neem op, en na 5 sec. gooit die andere persoon de hoorn er weer op.
Nah ja, t zal wel!
beetje jammer, ik word echt zeker 10 keer per avond gebeld op mijn GSM en dan word er gelijk weer opgehangen. En het duurt nu al zo'n 2 weken, gaat me nu wel een beetje vervelen. Ik weet ook niet wie het is, en heb verder geen flauw idee.
Nah ja, t zal wel!
Stop chasing the dream, you're already living it
Maat van mij had dit ook, heeft met (volgens mij Vodafone) zijn tel. provider geregeld dat die telefoontjes geblockt worden ofzo. Hij heeft er nu iig geen last meer van.Qosmic schreef op 29 september 2002 @ 22:01:
Hmm ok, kan dus niet!
Nah ja, t zal wel!
Dus even contact op nemen met de klantenservice.
Verwijderd
Je kan dat meestal ook in je gsm vastleggen.
Mijn siemens s35
heeft een optie op zijn profiel dat alleen mensen die in me telefoonboekje staan een belletje kunnen geven.
De rest die daar niet in staat en de onderdrukte nummers kunnen me telefoon niet laten overgaan met geluidjes en/of de tril functie.
Mijn siemens s35
De rest die daar niet in staat en de onderdrukte nummers kunnen me telefoon niet laten overgaan met geluidjes en/of de tril functie.
jij kan dat niet zien... Ik zou het wel kunnen zien als je naar een 0900 / 0800 nummer van mij belt. Krijg namelijk gewoon je nummer binnen.
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Pagina: 1