Ik heb een probleem met mn muis in fps games, voornamelijk UT en UT2k3.
Ik heb in beide games, primary fire op mn linkermuisknop, en springen op m'n rechter. Het probleem is dat ik niet kan schieten als ik spring, bijvoorbeeld:
Als ik raketten oplaad met primary fire, en ik spring, dan schiet ie de raketten.
Als ik schiet met minigun en ik spring, dan stopt ie met schieten, totdat ik schieten loslaat en opnieuw indruk.
Dit speelt echt voor geen meter
Ik heb een Logitech iFeel Mouseman, en gebruik de Logitech Mouseware software versie 9.28.
Ik dacht eerst dat het kwam door Servicepack 3 voor W2K omdat dat het enige was wat ik had veranderd aan mn pc. Het werkte namelijk wel goed, maar na een reinstall zonder sp3 blijkt dat niet zo te zijn.
Wat heb ik verder geprobeerd:
-Nieuwere versie van Mouseware. Dan krijg ik ook problemen met het wisselen van wapens.
-Registry File for gamers van Logitech.
-zoals gezegd een complete reinstall van OS, zonder SP's ditmaal
-DirectX opnieuw (?)
-Controls in beide games reset, en allebei een andere user ini geprobeerd.
En nog steed heb ik hetzelfde probleem
help!?!
Ik heb in beide games, primary fire op mn linkermuisknop, en springen op m'n rechter. Het probleem is dat ik niet kan schieten als ik spring, bijvoorbeeld:
Als ik raketten oplaad met primary fire, en ik spring, dan schiet ie de raketten.
Als ik schiet met minigun en ik spring, dan stopt ie met schieten, totdat ik schieten loslaat en opnieuw indruk.
Dit speelt echt voor geen meter
Ik heb een Logitech iFeel Mouseman, en gebruik de Logitech Mouseware software versie 9.28.
Ik dacht eerst dat het kwam door Servicepack 3 voor W2K omdat dat het enige was wat ik had veranderd aan mn pc. Het werkte namelijk wel goed, maar na een reinstall zonder sp3 blijkt dat niet zo te zijn.
Wat heb ik verder geprobeerd:
-Nieuwere versie van Mouseware. Dan krijg ik ook problemen met het wisselen van wapens.
-Registry File for gamers van Logitech.
-zoals gezegd een complete reinstall van OS, zonder SP's ditmaal
-DirectX opnieuw (?)
-Controls in beide games reset, en allebei een andere user ini geprobeerd.
En nog steed heb ik hetzelfde probleem
help!?!
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black