Sub teams voor dutch power cows?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:02

Marc H

- - Is wakker - -

Topicstarter
Wat mij opvalt is dat er steeds meer subteams komen binnen dutch power Cows, zoals "Marcel, Jeroen en Rino", "Sub-Team Hack BV" en "DPC-sub st'wold" om er maar een paar te noemen.

Het is niet zo moeilijk voor mij om een overzicht te maken van de verschillende sub team scores, waarbij zelfs iedereen gewoon van zijn eigen e-mail gebruik kan blijven maken om te flushen.

Het enige wat je hoeft te doen om een subteam te creeren, is een team bij mij aanmelden, je krijgt dan van mij een code terug, die ieder teamlid dan bij "real name" in "participant configuration" van dist.net neerzet, en bij list mode: "list me using my real name" opgeeft.

voorbeeld:
Een groepje wil een subteam oprichten. eentje stuurt mij een mailtje met het verzoek om het team toe te voegen. Ik mail terug met code ">t1<" (bijvoorbeeld!). iedereen van het team plakt die code bij real name in "participant configuration" van dist.net. dat wordt dan bijvoorbeeld: ">t1< Marc Heida"

Ik kan dan die code uitlezen, en zo een overzicht maken van de verschillende subteams.

Voordat ik een hoop programmeerwerk ga doen, zijn er mensen die zoiets willen?

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Klinkt wel ok. Op dit moment doe ik inderdaad met meerdere onder 1 email adres.

Bas

Tjielp... een vogel.

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01-2025
Wij (M, J en R) kunnen dat allemaal helaas niet zo makkelijk terugdraaien maar het idee is wel ok!

• Andy
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

Ach

ik blijf gewoon mezelluf :)

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Bij deze wil ik graag team RubZie aanmelden. Ik doe mee, en verder Ruben, ik en mezelf. OK?

PS: Andy mag ook in mijn team als ie het heeeeel lief vraagt... ;)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Ik, ruben, ik en mezelf...LOL :)
maare is dat niet allemaal dezelfde persoon? :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• RemCOW
  • Laatst online: 27-05 07:13
Ik vat em nog niet helemaal...

in de stats ben je gewoon onder je eigen e-mail adres etc, en als je het hier (op got) pleur wordt iedereen met >T1< bij zijn naam in een Sub-team naam gegooid ofoz?? /me niet begrijp..

opzich zou ik het ook wel willen :)

• Marc H

Marc H

- - Is wakker - -

Topicstarter
Das het idee ja.

Dus je kan precies zien hoeveel blokjes je gedaan hebt, en mocht iemand van het team de code kraken, weet je ook precies wie hem gekraakt heeft.

Uit het daily stats overzicht filter ik alle members van de subteams, en maak er totalen per team van. Dan sorteer ik die door de lijst van gewone dpc'ers. En daar hebben we de toptien met verschillende subteams.

En ieder subteam krijgt zijn eigen code. dus het eerste subteam krijgt bijvoorbeeld >t1< de volgende >t2< enz.

• PoisonouZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05-2021
wel cool idee...

marc> hoelang ben jij per dag bezig met dat stats overzicht?

• Marc H

Marc H

- - Is wakker - -

Topicstarter
Er vanuit gaande dat Dist.net klaar is met updaten, een minuut of 5, en dan nog het commentaar erboven, waar ik kort (5 min) of lang(15/20 min) over kan doen, afhankelijk of er weinig/veel te melden is, en of ik er de tijd voor heb. Dus gemiddeld doe ik er een klein kwartiertje erover, en dan staat het hier en op FOK! forum, waar ik het ook post.

Waar relatief nog het meeste tijd in gaat zitten is het inbouwen van mogelijkheden van in het programma dat de overzichten produceert. Om zoiets als hierboven in te bouwen heb ik wel minimaal een dag nodig.

Pagina: 1