Toon posts:

Windows ziet hd niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn pc opstart en hij naar ide apparaten gaat zoeken vind hij al mijn hd's. Nu heb ik een hd waar ik eerst lindows(combinatie tussen windows en linux) op had laten draaien. Maar die word niet gezien in windows alleen bij apparaatbeheer. Ook als ik in dos de schijf probeer te bereiken ziet hij hem niet.
Mijn boot sequence staat ingesteld op floppy/hd1/hd2/cd-rom.

Verwijderd

misschien fdisken.

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:38
even formatteren/fdisken dus. als je win2k/xp draait even je management console induiken, bij disk management langs gaan en de boel rechttrekken. voor win9x of partition magic gebruiken (3rd party tool) of naar dos en even fdisken.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

je zegt dat hij in windows niet wordt gezien; windows doet het dus nog wel vanaf hd1, maar hd2 doet het niet meer omdat je daar Lindows op hebt gehad :? heb je al geprobeerd de harde schijf te formatteren met PM ofzo? En welke Windows versie?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zie je hem wel in schijfbeheer? (start-run-diskmgmt.msc)

Verwijderd

bla, verkeerd gelezen...

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 09:17:
check ook ff de voedingskabel, can happen to everyone...

of moet ik nu lezen "in de bios wordt hij wel gezien..."?

Dat begrijp ik er in ieder geval wel uit ;)

Maar dat je schijf in windows niet wordt gezien kan ik me wel voorstellen als er een appart soort partitie opstaat..

Probeer eerst inderdaad is diskmanagement zoals al eerder voorgesteld.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Twynn schreef op 30 september 2002 @ 09:19:
Maar dat je schijf in windows niet wordt gezien kan ik me wel voorstellen als er een appart soort partitie opstaat..

Probeer eerst inderdaad is diskmanagement zoals al eerder voorgesteld.
in de Verkenner kun je een andere soort (non-Windows) partitie niet zien, maar in Disk Management is normaliter alles zichtbaar, zelfs de meest exotische bootmanager partitities zijn daar te zien.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Gewoon weer opnieuw partitioneren en formateren.

Deze fouten zijn al zo vaak beantwoord en opgelost!
Dus Fdisk eroverheen!!!!!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Har-dB-oxeR, Welkom op GoT :)

Dat is de topicstarter onderhand ook wel duidelijk.. En jouw manier van het beantwoorden komt zo wel irritant over: kortaf, weinig onderbouwd en betweterig (check uitroeptekens).. Misschien bedoel je het goed, maar dit kan flames uitlokken, wat hier ook echt niet de bedoeling is.

Ik wijs je erop om wat te chillen, anders loop je nog kans op waarschuwingen :/

Verwijderd

Topicstarter
Ik hen een nieuwe topic geopend dar staat meer info in.
2 HDD problemen, Dos en windows probleem..
Als het goed staat hier alle benodigde info in.
Pagina: 1