Toon posts:

Postnuke Admin

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal

Hoe kom ik in postnuke in me admin. 8)7
Ik kom er nie meer uit

Pls help me
Alvast bedankt

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 06:33

Tux

/admin.php
/admin/
:?

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

De readme doorlezen?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
nee dat werkt helaas niet
ik heb het al geprobeerd
in ieder geval bedankt voor de tip

Verwijderd

Topicstarter
iemand anders misschien nog tips ??? :D

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-08 15:51

we_are_borg

You will Comply

Je gaat naar http://yourdomain.com/admin.php en je type daar als
Login: God
Pass: password

Als dit niet lukt dan even je nuke database leeg gooien en opnieuw invoeren. Hiermee reset je het wachtwoord weer op default. Dit is trouwens allemaal te lezen in de readme file. Als je 6.0 heb is de eerste gebruiker die je aanmaakt gelijk de administrator. Heel soms werk phpnuke niet op een machine gebruik dan een andere phpnuke b.v. http://www.myphpnuke.com lijkt heel erg veel erop.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• goalgetter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-08 15:24
Mischien handig als je even aangeeft of er een foutmelding o.i.d komt? En kijk zowieso even in de README, daar staat vast wel in hoe je er normaal gesproken in terecht komt, zo niet staat er vast wel een linkje naar een FAQ waar dit soort problemen over het algemeen aan de orde komen. Mocht je er dan nog niet uit komen, mag je het nog een keer komen vragen. Zorg er dan alleen even voor dat je enigzins de indruk wekt dat je moeite gedaan hebt.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Door het niet in P&W te posten en door readme's en dergelijke te lezen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.