Hallo is er een tv kaart voor een laptop of droom ik ?
en wat kost zo`n ding ?
alternatieve, suggesties .... ?
De Buurman
en wat kost zo`n ding ?
alternatieve, suggesties .... ?
De Buurman
Pinnacle PCTV USB dus.. is iig wel te krijgen bij NoRRoD geloof ikDe Buurman schreef op 29 september 2002 @ 21:31:
Enig idee hoe duur zo`n kaart kost en of het enig goed beeld geeft gezien mijn configuratie ?
Bij mycom hebben ze hem niet werd me verteld ?
het wordt trouwens niet op prijs gesteld om iedere post te eindigen met je naam. Hiervoor heb je bijvoorbeeld je signature
Uhmm ok ik ben hier voor de eerste keerm-m schreef op 29 september 2002 @ 21:35:
[...]
het wordt trouwens niet op prijs gesteld om iedere post te eindigen met je naam. Hiervoor heb je bijvoorbeeld je signature
dan weet je 't nu
Windows 95 heeft geen USB ondersteuning... dus das een no-go.De Buurman schreef op 29 september 2002 @ 21:52:
.....ben ik weer de haupage tv usb kaart lijkt me wel wat maar hij heeft windows 98 nodig en op de recovery cd zit alleen windows 95 . Ik heb geprobeerd windows 98 er overheen te zetten maar dat lukt dus niet .... zoals ik al eerder zei ben nieuw in dit forum en ook in de materie
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Is niet helemaal waar windows 95 B heeft wel USB ondersteuning maar meestal is dit zeer beperkt en is het de vraag of het stabiel zal werken.m-m schreef op 29 september 2002 @ 21:53:
[...]
Windows 95 heeft geen USB ondersteuning... dus das een no-go.
Als je laptop met 95 wordt geleverd ben ik eigenlijk bang dat hij ook niet geschikt gaat zijn hiervoor... Zal wel een 150 MHz ding oid zijn...
volgens mij werkt dat alleen met zeer basic dingen zoals een USB toetsenbord en een USB MuisKeesk schreef op 29 september 2002 @ 22:03:
[...]
Is niet helemaal waar windows 95 B heeft wel USB ondersteuning maar meestal is dit zeer beperkt en is het de vraag of het stabiel zal werken.
als je windows 98 werkend krijgt op die bak moet TV-kaart kijken echt wel gaan lukkenDe Buurman schreef op 29 september 2002 @ 22:14:
Excuses voor de irritatie.
Mijn laptop gegevens zijn :
Compaq Armada 700 - 400Mhz -128mb geheugen - usb - dvd in bay - windows 95 on recovery disk
Ik ben aan het zoeken naar die Margi Tv-to-go kaart die aangeven staat in deze thread, Op google heb ik hem gevonden maar hij is inderdaad niet meer te koop.m-m schreef op 29 september 2002 @ 22:54:
[...]
als je windows 98 werkend krijgt op die bak moet TV-kaart kijken echt wel gaan lukken