xpBox schreef op 29 september 2002 @ 21:45:
daarom had ik ook suse gekozen.
hij vind de kaart wel (eentje van E-tech en een Eicon diva)
ik heb er namelijk twee.
hij vind ze wel maar wil niet inbellen.
na 3 sec hou hij er mee op.
ik gebruiik kinternet om de verbinding te maken.
kijk anders even op
www.kevin-huls.myweb.nl voor meer info over het isdn-probleem want ik heb er al eerde een topic over gehad.
Die inbeltijd kan je wijzigen hoor, op veel van je andere vragen (dat uninstallen) kan je antwoord vinden in de search.
Ik ben zelf nog een newbie en ik heb ook al vragen op GoT gepost en vaak kreeg ik ook een onduidelijke of zelfs een uitleg waar ik op het eerste zicht niets mee was maar dat leerde me dan dat eens te onderzoeken zodat ik het toch ongeveer zelf kon oplossen.
Je verwacht toch niet dat je een stap-voor-stap antwoord krijgt op je vragen want dat krijg je in NWOS zelden of zelfs niet. Als je dus niet een beetje inspanning wil leveren om te zoeken dan kies je beter voor windows.
Het heeft mij bvb meer dan 2 uur intensief computeren gekost om één bepaald programma te draaien. Het heeft me 4 volle dagen gekost om mijn systeem te krijgen zoals ze nu is, en nu is ze (op wine-winex en dus games enzo na) heel erg naar mijn goesting en ik ben dus tevreden maar in die tijd heb ik wel veel moeten lezen, leren en natuurlijk ook wat vragen.
Voor dat uninstallen van SuSe, had je opgelet tijdens de installatie van SuSe dan had je gezien dat SuSe je HD in partities indeelt en een 3-tal of zelfs meer als je dat kiest voor zichzelf dus het is vanzelfssprekend lijkt mij (zelfs voor mij dus) dat als je een ander besturingssysteem installeerd je die partities eenvoudig kan overschrijven. Dit gaat met mandrake, met suse (als je het opnieuw wil) of met gelijk welk ander os. Ik heb dit zelf al geprobeerd (maar bij was het mandrake deleten m.b.h.v. installatie van SuSe en met win2k gaat het ook zeker) En ik veronderstel dat de andere os'en dat ook kunnen.
Maar de vraag is wil je dat wel uninstalleren (bovenstaande post is niets nieuws want anderen hebben dit voor mij ook verkondigd). Ben je niet van plan om toch eens wat meer tijd in SuSe te steken en de uitdaging aan te gaan. Want geloof mij als het werkt is het een grote voldoening. En als het werkt blijft het tenminste werken, iets waarvan andere besturings(WOS)systemen soms last van hebben. Maar je zal er inderdaad veel tijd moeten insteken, veel meer dan je denkt, maar eens alles in orde is de voldoening groot (en bovendien: niets weerhoudt je om voorlopig met een dualboot te werken, telkens je dan iets in orde krijgt kan je dat programma dan deleten in windows dat is althans mijn tactiek).
Ik hoop je hiermee enigzins van dienst mee te zijn.