Zou het niet leuk zijn om mappen aan te kunnen maken in je bookmarks. Want nu heb ik een lijst met waarin je gepost hebt wat aardig lang begint te worden..
Je hoeft niet alle topics waarin je gepost hebt te bookmarken, die kun je ook gewoon terugkijken door op je naam te klikken
: http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/15504
En wat voor mappen zit je dan aan te denken?
En wat voor mappen zit je dan aan te denken?
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 18:21
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
* We Are Borg maakt persoonlijk niet zoveel gebruik van de bookmarks (heb er 4 belangrijke topics instaan) Ik denk niet dat je zoveel topics erin hebt staan dat je mappen moet gaan maken
Verwijderd
en dan kun je altijd nog met voorlooptags werken, je kunt tenslotte de titel zelf editten...
of je gebruikt gewoon je favorites.
of je gebruikt gewoon je favorites.
* SH007 zou het nog nieteens zo'n gek idee vinden 
Als je zelf gewoon mappen zou kunnen maken zodat je de boel een beetje kunt sorteren.
mijn bookmarks zijn 1 grote chaos
Als je zelf gewoon mappen zou kunnen maken zodat je de boel een beetje kunt sorteren.
mijn bookmarks zijn 1 grote chaos

Mappen zijn idd al eens gerequest. Lastigste is het grafisch maken van verplaatsen etc., wat weer redelijk wat tijd vergt.
Hij staat op de lijst en mocht er tijd vrij zijn, dan zal ik me er zeker aan wagen.
Hij staat op de lijst en mocht er tijd vrij zijn, dan zal ik me er zeker aan wagen.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
chem schreef op 29 september 2002 @ 21:54:
Mappen zijn idd al eens gerequest. Lastigste is het grafisch maken van verplaatsen etc., wat weer redelijk wat tijd vergt.
mwa, gewoon op dezelfde manier als je topics verplaatst lijkt mij
offtopic:
Heb je die highlighter al aan de praat?
Heb je die highlighter al aan de praat?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ey! Da's tof dat je het toch overweegt... tnx vastchem schreef op 29 september 2002 @ 21:54:
* brammus bookmarked ook graag en veel
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Pagina: 1