MP3 Geluidskwaliteit van goedkope DVD spelers

Pagina: 1
Acties:

• JGame
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-11-2025
Ik zit er over na te denken om een goedkope, regiovrije DVD speler te kopen. Ik koop de DVD speler voornamelijk voor de MP3 afspeelmogelijkheid.

Nu hoor ik wel eens vaker verhalen over DVD spelers (ik ken iemand met een cyberhome, welk model weet ik niet) die een goede geluidskwaliteit hebben bij het afspelen van DVD's, maar een slechte geluidskwaliteit hebben bij het afspelen van MP3tjes.

Na het GOT forum geraadpleegd te hebben kwam ik veel positieve reactie tegen over de Vestel 2216. De prijs van deze speler staat mij ook wel aan (over het algemeen tussen de 120 en 130 euro). Alleen staat hier niets vermeld over de geluidskwaliteit bij het afspelen van MP3tjes.

Mijn vraag is heeft iemand deze speler (de Vestel 2216), en zo ja wat is de geluidskwaliteit bij het afspelen van MP3tjes?

Of heeft iemand een ander (goedkoop) merk DVD speler die zeer te spreken is over de geluidskwaliteit bij het afspelen van MP3tjes. Dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.

Programming is like having sex: One little mistake and you have to support it for the rest of your life.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Tot welke prijs vind jij het goedkoop? Misschien wel makkelijk om evne te melden...

• JGame
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-11-2025
In de prijscatagorie gelijk aan de vestel, tot 130 euro dus.

Programming is like having sex: One little mistake and you have to support it for the rest of your life.