Toon posts:

Guillemot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ha mensen,

heeft iemand ervaring met deze geluidskaart: Guillemot Fortissimo PCI OEM? Zo ja, laat maar eens horen dan. Ik heb nu een Live Player, maar ja, die heeft geen optische out. En dat moet ik hebben, voor een MD. Kan ik beter zo'n Guillemot kopen of een add-on voor mijn Live! Player?

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Ik heb gisteren net een Live! 1024 gehaald. Ik heb ook een Maxi Sound Fortissimo. Het nadeel van de Fortissimo is dat je geen bass en treble regeling hebt. Daarom heb ik de Live! gekocht. Ik heb ze er gewoon beide in zitten. Geen enkel probleem. Die optische uitgang rulez...

Verwijderd

Topicstarter
Bass en trebble kan toch gewoon via winamp bv.?

Verwijderd

Das vet sofware matig volgens mij.
Moet je die rotszooi is omhoog zetten de bas en trible dan krijg je echt een pokke herrie.
K denk dat je spijt krijgt van deze ruil....

Verwijderd

Ik heb mijn SB Live! Value verkocht en een Fortissimo gehaald (die live! veroorzaakte probs icm m'n celly 566@850). Daar heb ik tot nu toe absoluut geen spijt van gehad, die optische uitgang is zwaar koel, geluid is goed, en Half-Life met EAX en A3D (ik weet het, alleen A3D 1 ondersteuning) is geweldig. Ik ben geen audiofiel, maar ik vind het prima geluid, helemaal voor een kaart van 90 gulden.