Toon posts:

Pratende bots in Urt??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel vaak offline Urban Terror (das een mod op Quake 3, en een verdomd goeie ook nog >:) ).

Maar heel soms hoor ik een bot iets zeggen :?

Heeft iemand dat ook weleens (klasgenoten geloven er n.l. niks van) ?

Enne, wanneer gaan ze dat dan zeggen (alleen in ffa ofzo?)??

Weet iemand daar meer van?

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 12:48
Die zeggen toch gewoon soms wat dingen uit het voice menu :?

Verwijderd

wanneer zou ik niet kunnen zeggen maar ze doen idd soms wel eens een gesture en daar zit vaak spraak bij.Ik hoor het ook wel eens , maar meer als 1 gesture hebben ze niet dus het zou altijd dezelfde zin zijn

edit : hebben bots een voice menu , als in wavjes/mp3 waar ze uit kunnen kiezen in Q3 :?

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij zeggen ze niet de standaard dingen uit het menutje!
en het is ook niet altijd dezelfde zin (heb ze 2 keer gehoord en was een andere zin)

Trouwens, in Quake 3 zeggen ze heel vaak wat!!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Are you on drugs? ;) :+

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
die zijn idd gewoon ingeprogrammeert voor elke bot. Bijv als ze je neerknallen gaan ze patsend praten enzo...

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

• eXtReMeBiE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-01 12:04
Put down the crackpipe and slowly walk away :)
is gewoon ingeprogrammeerd... of toch teveel harry potter (:r) gelezen :P

Verwijderd

kijk es of je .wav of .mp3'tjes (of wat wordt er ook wordt gebruikt :P) kan vinden in de ut dir :).

Verwijderd

Die zullen vast in 'het' .pk3 bestand zitten

Verwijderd

Topicstarter
Zou kunnen dat ze die in .pk3 files verstoppen, want zie nergens wavjes enzo.

Trouwens je hoort ze het niet zeggen ze, je leest het alleen maar!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 19:29:
Zou kunnen dat ze die in .pk3 files verstoppen, want zie nergens wavjes enzo.

Trouwens je hoort ze het niet zeggen ze, je leest het alleen maar!
Wat slik jij :+ , ik volg echt niets van deze topic, maar goed volgens mij kunnen die bots helemaal niet praten je zal wel stemmetjes in je hoofd horen ;)

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-01 11:53
hihi sicko :X >:)

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
bots praten altijd, en niet alleen in Q3A:UT maar ookk in normaal Q3A, let eens op ofzo :+

Verwijderd

Als je echt wil nagaan of ze wat zeggen, dan kan je de .pk3 bestanden gewoon openen met Winzip (openen met --> winzip... Tadaa!). Het geluid staat dan in .wav bestanden. Dan is het een kwestie van in Winamp geconcentreed gaan luisteren WAT ze nou zeggen...
Als er geen .wav files instaan (wat zeer onwaarschijnlijk is) dan wordt het misschien tijd om een goede therapeut op te zoek, maar dat is natuurlijk aan jezelf..... B) (8> 8)7

Good Luck

Verwijderd

Shock3r schreef op 01 oktober 2002 @ 20:08:
bots praten altijd, en niet alleen in Q3A:UT maar ookk in normaal Q3A, let eens op ofzo :+
ik weet niet, maar ik kan geen reet van geluiden die bots zouden moeten zeggen vinden in die .pk3 bestanden, ja alleen als ze als ze geraakt worden, dat geschreeuw, maar verders niets, dus droom lekker verder :z

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb het niet over het geluid btw ;) Heb ik neit vermeld in m'n kutposts :/ Anyway, ik heb 't over dat chatten, zovan "Haha, my mom shoots better than you!". :D

Verwijderd

Shock3r schreef op 02 oktober 2002 @ 16:28:
Ik heb het niet over het geluid btw ;) Heb ik neit vermeld in m'n kutposts :/ Anyway, ik heb 't over dat chatten, zovan "Haha, my mom shoots better than you!". :D
Aha, nou om eerlijk te zijn is dit ook maar een vage topic :? , maar goed ik snap wat je bedoeld, maar dat doen bots niet in ut ( het praten in de vorm van een getypd bericht en de andere vorm al helemaal niet :+ , wie wel denkt dat bots echt praten heeft dus stemmetjes in zijn hoofd 8)7 :+ )

Verwijderd

Yeah, haha, yeah :)

klinkt zo leuk dat ik het zelf vaak ook schreeuw :) (een of andere robot-bot)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 16:35:
[...]

Aha, nou om eerlijk te zijn is dit ook maar een vage topic :? , maar goed ik snap wat je bedoeld, maar dat doen bots niet in ut ( het praten in de vorm van een getypd bericht en de andere vorm al helemaal niet :+ , wie wel denkt dat bots echt praten heeft dus stemmetjes in zijn hoofd 8)7 :+ )
praten ,nee ; Gestures in Q3 , ja.In UT , gewoon afspeelmessages en dat doen ze echt heel vaak.In Q3 doen ze trouwens ook gewoon heel vaak getypte berichtjes.In bidforpower ( oude DBZ mod) praten bots wel onderling door op getypte message van de ene bot te reageren met een eigen bericht ( dat ook nog eens netjes aansluit op het voorgaande bericht :+ ).En ja topic is vaag.............

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 18:00:
Yeah, haha, yeah :)

klinkt zo leuk dat ik het zelf vaak ook schreeuw :) (een of andere robot-bot)
Zeg wat neem jij btw eigenlijk iedere avond voor het slapen gaan in ... 8)7 8)7

Verwijderd

Topicstarter
ja, soz voor onduidelijkheid

Maar ik bedoelde getypte berichtjes in UrT. In Quake 3 doen ze dat heel vaak maar in Urt lees ik het bijna nooit. Alleen soms in FFA. Vroeg me af of anderen dat ook weleens hadden!
Pagina: 1