Toon posts:

muis scrollt niet in win98

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor mijn vader heb ik een nieuwe Logitech optical wheelmouse gekocht. Na aansluiten wil deze echter niet scrollen binnen verkenner, kazaa of explorer. Heb m aangesloten op mijn comp en dan werkt ie wel.

Mijn vader heeft een Compaq Presario met Win98 geinstalleerd.

Ik heb WinXP geinstalleerd staan.

Ik heb al geprobeerd alle drivers te installeren, zonder succes. Nu werkt het scrollen bij zijn standaar Compaq wheelmouse het niet meer.

Is er iemand die een oplossing weet voor dit probleem?

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:57

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Lijkt me geen hardware probleem hoor :)
Welke muizen staan er geinstalleerd onder apparaatbeheer?

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

alle muizen deleten onder apparaatbeheer, en dan de logitech met mouseware installeren, dat zou moeten werken.

• Proxy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-03-2025
Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 22:10:
alle muizen deleten onder apparaatbeheer, en dan de logitech met mouseware installeren, dat zou moeten werken.
Ja heb ik ook eens gedaan, en daarna bleef Windows bij elke systeemstart een nieuwe muis detecteren. Dit annuleerde ik dan. Waardoor ik na verloop van tijd 324 muizen in apparaatbeheer had met een uitroepteken er bij :(

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:57

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ik gooi deze toch even over de schutting bij WOS :)

OH >> WOS

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Proxy schreef op 30 september 2002 @ 16:00:
[...]

Ja heb ik ook eens gedaan, en daarna bleef Windows bij elke systeemstart een nieuwe muis detecteren. Dit annuleerde ik dan. Waardoor ik na verloop van tijd 324 muizen in apparaatbeheer had met een uitroepteken er bij :(
Heb je de computer dan ook wel eens uit laten razen om te zien wat er van komt (dus niet op annuleren drukken :))? Heb je ook de nieuwste versie van je Logitech software en patches voor Windows?
Pagina: 1