Ben al een tijd op zoek naar een MP3 speler, zoals een IPOD, maar dan met FM-radio. Er is een klein jaartje geleden weleens een topic over geweest, maar een zoektocht levert niets op. Iemand een suggestie?
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Idd, op de ipod missen toch nog steeds de fm tuner en wma support.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
wma lijkt me niet nodig bij zoveel geheugenMaDLiVe schreef op 30 september 2002 @ 12:30:
Idd, op de ipod missen toch nog steeds de fm tuner en wma support.
fm tuner zou iid wel handig zijn, maar is meestal van matige kwaliteit...of je moet werken met antenne (en dat gaat weer ten koste van het uiterlijk)
btw..wat moet je met radio (behalve voor het nieuws) als je >100 uur muziek hebt
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Er is een model van MPIO met fm radio ingebouwd.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Klopt de dmb+ maar deze ondersteund weer geen wma en daarbij gaat het argument met 10gb geheugen niet op: Max.256haas schreef op 30 september 2002 @ 14:25:
Er is een model van MPIO met fm radio ingebouwd.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
De Rio Riot heeft een FM tuner en WMA support...
20 GB HD MP3 speler, Ik heb hem hier naaast me liggen
[rml][ mp3 jukebox] Rio Riot binnen! [ pics][/rml]
20 GB HD MP3 speler, Ik heb hem hier naaast me liggen
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Die wil ik ook wel hebben maar ben een beetje bang om hem uit het buitenland te halen. (grote uitgave)-=!ME!=- schreef op 30 september 2002 @ 19:23:
De Rio Riot heeft een FM tuner en WMA support...
20 GB HD MP3 speler, Ik heb hem hier naaast me liggen![]()
![]()
![]()
Daarbij is het toch een joekel van een ding
je zegt het alMooooody schreef op 30 september 2002 @ 13:25:
[...]
wma lijkt me niet nodig bij zoveel geheugen
fm tuner zou iid wel handig zijn, maar is meestal van matige kwaliteit...of je moet werken met antenne (en dat gaat weer ten koste van het uiterlijk)
btw..wat moet je met radio (behalve voor het nieuws) als je >100 uur muziek hebt
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Idd. Ik had hiervoor de iRiver iMP-250 en ik heb de radio functie denk ik 3-4 keer gebruikt ofzo. Ten eerste is de ontvangst zwaar ruk, ten tweede is er bijna nooit wat fatsoenlijks op de radio en ten derde heb je meer dan 100 uur aan muziek op je iPod man!
Dank voor de suggesties!
Die Bantam ziet er goed uit. ga ik maar eens overwegen. Jammer dat Apple geen FM-tuner op de Ipod zet. Heet iemand een link naar die MPIO-speler?
Die Bantam ziet er goed uit. ga ik maar eens overwegen. Jammer dat Apple geen FM-tuner op de Ipod zet. Heet iemand een link naar die MPIO-speler?
Die bantam is iig best mooi, aangezien er zich nu niet echt iets is op de markt dan aan mijn eisen voldoet wacht ik misschien nog even.
Pagina: 1