wat is dit nog waard?

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik ben ff aan het berekenen wat een nieuwe PC me gaat kosten.. als ik mn ouwe hardware verkoop.. wat is een reele prijs voor de volgende hardware:

32MB PC66 DIMM ............ 80
2x32MB FP SIMM ............ 90 x 2
iP233MMX ............ 100
Via VX-pro mobo (P1) ............ 50 (als iemand hem wil hebben..)

wat er achter staat had ik zelf al bedacht.. zijn dit een beetje reele prijzen? Ze moeten wel wat aan de goedkope kant zijn want als ik ze wil verkopen wil ik ze snel weg hebben :)

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:22
32MB PC66 DIMM ............ 80
Nieuw kost een 100mhz dimmetje zon 100 piek dus hier zou ik zakken naar de 60 piek

2x32MB FP SIMM ............ 90 x 2
geen idee wat dat nog waard is

iP233MMX ............ 100
vanmiddag op mijn werk werd er geboden op een pentiumII-350 deze ging er al bij zestig gulden uit, dus dit is toch echt wel wat te duur. 50 piek hooguit

Via VX-pro mobo (P1) ............ 50 (als iemand hem wil hebben..)
Wat de gek ervoor wil geven inderdaad

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
DE Petium 233 is voor die mobo's de snelste CPU dus die is wel 100 waard

Verwijderd

Waarom moet je nou in assen wonen, ik had die 233 wel willen hebben dan kan ik eindelijk die gare AMD k6 uit die comprak bak schoppen. Ik neem aan dat dat een p1 233 is :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 27 oktober 2000 20:58 schreef ConZ het volgende:
Waarom moet je nou in assen wonen, ik had die 233 wel willen hebben [..][/quote]Kan natuurlijk ook over de post :).. maar hij is nu nog niet te koop.. ik kijk eerst ff wat ik voor deze onderdelen kan krijgen en dat bepaalt het budget van mn evt. nieuwe PC :)...

Verwijderd

Hahaha, voor die rotzooi geef ik je een geeltje....szjeesus, een 233??? Dat verkoop je toch niet echt meer he?? Hahahaha

Verwijderd

hmmmz PC100 ram is goedkoper als PC66 hoor.....daar is op dit moment moeilijk aan te kommen...

32 mb PC100 is iets van 79.- nu check pricewatch

hmmz je zou je comp voor een lekkere prijs op ibazar.nl kunnen zetten... gewoon es kijkuh wat de mensen ervoor willen geven enzo :)
Pagina: 1