Denk dat dat vrijwel zeker Internet Explorer is. Maar ik denk dat dit vaker is langsgeweest.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Verwijderd
was het niet iets van 95% iexplore en de andere 5% voor de overige browsers (mozilla bovenaan dacht ik)
Ligt toch aan je doelgroep en wat je gebruikt. Als je veel client-side script gebruikt zou ik toch in ieder geval ie5.0 testen. Die's zonder service gaar, maar toch veel gebruikt. Als het daarop werkt ben je al een heel eind.
IE is 97% (half jaar geleden 94%), en netscape zo'n 2%. Opera en andere browsers bijna niets, en is dus ook geen interessante doelgroep.
Ik weet dit omdat ik voor het werk ook internetapplicaties moet testen, en dus elke maand cijfers krijg hierover.
Ik weet dit omdat ik voor het werk ook internetapplicaties moet testen, en dus elke maand cijfers krijg hierover.
Hier is toch een heleboel over te vinden op het web. Daarbij snap ik niet wat deze vraag in Windows Operated Systems doet?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()