ViNcE schreef op 17 oktober 2002 @ 13:06:
[...]
Viel mij ook op ja, maar je kan dus ook niet al te ver achter komen. Weet je toevallig nog hoe je de laatste twee crashes hebt gedaan?
Tijdens custom heb je je turbo wel nodig, want daar begin je meteen met een paar seconden achterstand. Als je eenmaal voor ligt lukt het meestal wel, zolang je maar geen fouten maakt. Het is natuurlijk ook een uitdaging om zoveel mogelijk burnouts te krijgen, ik geloof dat mijn record 6 of 7 was.
De cheats zijn volgens mij voor geen verkeer en zo. Dat was in deel 1 gewoon een optie, hier noemen ze het 'cheats'.
Laatste crash heb ik heel lang over gedaan om die te halen, heb gebruik gemaakt van die gele supercar en uit m'n hoofd is het proberen dat bestelbusje tegen die tweede vrachtwagen te rammen....volgens mij krijg je daarmee de hoogste score.... wat is die daarvoor? Is dat degene waar je twee kanten op kan (met tankstation?)...zo ja, daar moet je gewoon links gaan en in de buurt van dat station crashen....vrachtwagen mee pakken enzo voor de punten.......
Burnouts gebruik ik alleen als ik achterlig, bij de time trials en chase.....het is me 1 keer gelukt er acht te krijgen op dat circuit door de stad (time trial).....
Voor custom championship ook die gele supercar gebruiken....dan is het redelijk makkelijk iedereen bij te houden en heb je turbo niet nodig....je kan trouwens aan het begin een boost te krijgen door goed te timen.....heel even op de rem drukken, gelijk daarna op gas (zodat de wielen iets spinnen)......