[PS2] Burnout 2: Point Of Impact!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 500 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaasman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-07 14:40
Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 14:58:
[...]

Omg de cube is hier net een half jaar uit! Je moet een console wel de kans geven om zich te ontwikkelen. De PS2 had in het begin bijna alleen maar baggergames....
Ik wacht tot de eerste 3dfighter en starfox, als ik dan nog steeds niet overtuigd ben ga ik hem weg doen.
Ik heb nu wave racer, starwars, monkeyball en mario sunshine.
Tot nu toe ben ik nog niet echt onder de indruk, Marios is wel leuk en waveracer was ook wel lekker maar daar zaten echt te weinig maps in.

Ik baal er iig wel zwaar van dat burnout dus niet zoals belooofd in december komt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:50
w00t ik heb net dit spel gekocht, en het schopt echt zwaar kont :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel is zeer koel. Snelle laadtijden en het werkt allemaal snel en soepel. Hier ben ik nog wel een tijdje zoet mee (naast het bemasteren van virtua figter 4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:39
Ik twijfel of ik het ga halen... met zowel Colin McRae 3 en PES2 op 25 october...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
s_roubos schreef op 11 oktober 2002 @ 21:51:
Ik twijfel of ik het ga halen... met zowel Colin McRae 3 en PES2 op 25 october...
Persoonlijk lijkt mij Burnout 2 leuker dan Colin McRae 3, en ik hou sowieso niet van voetbalgames, dus mijn keus zou dan snel gemaakt zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Heb vandaag ff met need for speed gespeeld. En dat is lang niet zo leuk als Burnout. Burnout rijdt veel beter, lekker snel en erg strak (reageert goed). NfS is misschien iets mooier en heeft wat leuke effecten, maar het rijdt echt vreselijk.
Heeft iemand al wat tijden waar hij trots op kan zijn?

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Walkman schreef op 11 oktober 2002 @ 12:38:
Ik denk dat ik een stuk verder zal zijn na dit weekend....hoeveel auto's zijn er nu totaal uiteindelijk beschikbaar?
Ik heb er momenteel 20, en ik moet er zeker nog 2. Das heel wat meer dan auto's dan er in deel 1 zaten :)

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb eindelijk allemaal goud bij de crashes gehaald.....iemand enig idee waar alle cheats voor zijn die je opent?
Verder alles gewonnen en net begonnen aan het custom championship.....jammere aan het spel vindt ik alleen dat het niet uitmaakt of je heel goed of slecht rijdt.....je kan nooit een grotere voorsprong als 5 seconden halen.....en als je eerste ligt en de turbo niet gebruikt heb je minder kans ingehaald te worden....heb championship gewonnen zonder turbo te gerbuiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-09 16:28

BreeeZe

Devt

Heb hem gister ook maar gekocht en ik moet zeggen: errug vet!
Alleen hebben de auto's iets onnatuurlijks over zich maar dat mag de pret niet drukken, was gister meteen verslaafd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Walkman schreef op 13 oktober 2002 @ 16:35:
Ik heb eindelijk allemaal goud bij de crashes gehaald.....iemand enig idee waar alle cheats voor zijn die je opent?
Verder alles gewonnen en net begonnen aan het custom championship.....jammere aan het spel vindt ik alleen dat het niet uitmaakt of je heel goed of slecht rijdt.....je kan nooit een grotere voorsprong als 5 seconden halen.....en als je eerste ligt en de turbo niet gebruikt heb je minder kans ingehaald te worden....heb championship gewonnen zonder turbo te gerbuiken....
Viel mij ook op ja, maar je kan dus ook niet al te ver achter komen. Weet je toevallig nog hoe je de laatste twee crashes hebt gedaan?
Tijdens custom heb je je turbo wel nodig, want daar begin je meteen met een paar seconden achterstand. Als je eenmaal voor ligt lukt het meestal wel, zolang je maar geen fouten maakt. Het is natuurlijk ook een uitdaging om zoveel mogelijk burnouts te krijgen, ik geloof dat mijn record 6 of 7 was.
De cheats zijn volgens mij voor geen verkeer en zo. Dat was in deel 1 gewoon een optie, hier noemen ze het 'cheats'.

Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb op die snowrace, weet de naam niet precies, tocheens eerst 7 seconden achterstand gehad en daarna 2/3 ronden 'perfect laps' en constant turbo en de eerste reed 11 seconden voor ofzo. De cpu kan dus maar 5 seconden ofzo idd achterstaan, maar jij kan X tijd achterstaan, s*cks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
moet je gewoon voorop gaan rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Heb de cpu al wel op een grotere achterstand gehad, op een gegeven moment lag ik iets van 8sec voor, na 2x crashen was ik toen nog niet ingehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
ViNcE schreef op 17 oktober 2002 @ 13:06:
[...]

Viel mij ook op ja, maar je kan dus ook niet al te ver achter komen. Weet je toevallig nog hoe je de laatste twee crashes hebt gedaan?
Tijdens custom heb je je turbo wel nodig, want daar begin je meteen met een paar seconden achterstand. Als je eenmaal voor ligt lukt het meestal wel, zolang je maar geen fouten maakt. Het is natuurlijk ook een uitdaging om zoveel mogelijk burnouts te krijgen, ik geloof dat mijn record 6 of 7 was.
De cheats zijn volgens mij voor geen verkeer en zo. Dat was in deel 1 gewoon een optie, hier noemen ze het 'cheats'.
Laatste crash heb ik heel lang over gedaan om die te halen, heb gebruik gemaakt van die gele supercar en uit m'n hoofd is het proberen dat bestelbusje tegen die tweede vrachtwagen te rammen....volgens mij krijg je daarmee de hoogste score.... wat is die daarvoor? Is dat degene waar je twee kanten op kan (met tankstation?)...zo ja, daar moet je gewoon links gaan en in de buurt van dat station crashen....vrachtwagen mee pakken enzo voor de punten.......

Burnouts gebruik ik alleen als ik achterlig, bij de time trials en chase.....het is me 1 keer gelukt er acht te krijgen op dat circuit door de stad (time trial).....

Voor custom championship ook die gele supercar gebruiken....dan is het redelijk makkelijk iedereen bij te houden en heb je turbo niet nodig....je kan trouwens aan het begin een boost te krijgen door goed te timen.....heel even op de rem drukken, gelijk daarna op gas (zodat de wielen iets spinnen)......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Minder goed nieuws voor de mensen die B2 voor Cube of Xbox zouden kopen

http://forum.gamer.nl/sho...4ed8e97614&threadid=36783

laatste bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Van www.burnoutgame.com :
Burnout 2 Point of Impact [b]will be available this fall for all of the next-generation gaming platforms[b/] at suggested retail prices to be determined
hij komt dus gewoon voor alle platforms misschien wat later maar hij komt wel

ik heb voor de zekerheid maar een mailtje gestuurd naar ze of tie ook voor de gamecube komt want de game lijkt me erg cewl

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Walkman schreef op 17 oktober 2002 @ 17:43:
[...]

Voor custom championship ook die gele supercar gebruiken....dan is het redelijk makkelijk iedereen bij te houden en heb je turbo niet nodig....je kan trouwens aan het begin een boost te krijgen door goed te timen.....heel even op de rem drukken, gelijk daarna op gas (zodat de wielen iets spinnen)......
met die gele bedoel jij die geel met blauwe mclarenF1 achtige?
Die vind ik altijd op een lastig punt uitbreken, zelf gebruik ik daarom ook meestal de japanese muscle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ja die bedoel ik, ik heb eigenlijk nooit last van dat die uitbreekt, vindt ik een van de makkelijkste auto's wat betreft driften. Merk wel dat het later onmogelijk wordt (geloof ik tweede of derde trophy)om de eerste auto in te halen als je een achterstand op loopt......zelfs als je niet crasht.....lijkt dan meer op geluk hebben dan echt skill om te winnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
ik vind dit japanese muscle nog steeds de fijnste, lekker wendbaar enzo, maar wel iets slomes dan de gele kar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 18 oktober 2002 @ 00:02:
Van www.burnoutgame.com :

[...]

hij komt dus gewoon voor alle platforms misschien wat later maar hij komt wel

ik heb voor de zekerheid maar een mailtje gestuurd naar ze of tie ook voor de gamecube komt want de game lijkt me erg cewl
ok dan! wel ff laten weten wat hun antwoord is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 29-09 22:13

bAdmuTs

mAzE

Heb slecht nieuws voor de bezitters van een cube en een box (als het klopt tenminste)
Geen burnout2 op cube en box

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
't Zou juist raar zijn als Burnout 2 niet op de Gamecube en/of XBox zou uitkomen. Die Renderware engine van Criterion is juist ontworpen als multi-platform engine, zodat games met die engine makkelijk geport kunnen worden naar andere platforms. En nou zouden de makers van Burnout 2 geen gebruik maken van die eigenschap van hun eigen engine? Dat lijkt me een beetje raar, eerlijk gezegd. Ik denk eerder dat de mensen bij Acclaim ze niet allemaal op een rijtje hebben staan, dat zou niet de eerste keer zijn overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Walkman schreef op 18 oktober 2002 @ 14:10:
Ja die bedoel ik, ik heb eigenlijk nooit last van dat die uitbreekt, vindt ik een van de makkelijkste auto's wat betreft driften. Merk wel dat het later onmogelijk wordt (geloof ik tweede of derde trophy)om de eerste auto in te halen als je een achterstand op loopt......zelfs als je niet crasht.....lijkt dan meer op geluk hebben dan echt skill om te winnen....
Ik vind die supercar ook het makkelijkst rijden. Hij plakt gewoon aan de weg en drift alleen maar als je het wilt. Terwijl die jap. muscle ook gewoon al in de bochten uitbreekt.
Ik moet alleen nog de laatste twee pursuits, maar die lukken echt niet. Die politieauto is gewoon te langzaam.

Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Hoe moet je eigenlijk zon burnout maken bij de start want dat scheelt weer in pursuit 6 en de laatste race want die kan ik gewoon niet halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Tja het zal best dat het op die site staat , dit las ik net weer....

http://www.gamer.nl/nieuws/15115

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op 18 oktober 2002 @ 18:13:
Hoe moet je eigenlijk zon burnout maken bij de start want dat scheelt weer in pursuit 6 en de laatste race want die kan ik gewoon niet halen :(
Heb het spel niet zo heel vaak gespeeld, dus ik heb dit nog niet geprobeerd. :)

Van www.gamewinners.com
Hint: Quick start:
At the countdown, when the view is at the back of your car, hold X. Then, tap Square while holding X and smoke should start coming out of your tires. Keep holding X. A split second before "GO!" appears, release X and immediately press it again. This should give you a boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 11:25:
[...]

Heb het spel niet zo heel vaak gespeeld, dus ik heb dit nog niet geprobeerd. :)

Van www.gamewinners.com

[...]
Bedankt voor de tip. Zo heb ik toch weer wat dingen kunnen halen.
Als er iemand nog tips heeft voor de laatste pursuit. Die lukt me echt niet, hij is al over de finish als ik hem pas voor de helft heb geraakt.....

Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit spel ziet er zeer wreed uit en speelt heerlijk een must have
echt heel gaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vandaag gekocht, vind hem zeker wel leuk maar omdat ik dit topic had gelezen had ik er iets meer van verwacht.

Alleen dat crash gedeelt is wel zeer vet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

ViNcE schreef op 20 oktober 2002 @ 04:25:
[...]

Bedankt voor de tip. Zo heb ik toch weer wat dingen kunnen halen.
Als er iemand nog tips heeft voor de laatste pursuit. Die lukt me echt niet, hij is al over de finish als ik hem pas voor de helft heb geraakt.....
Zorg dat je in een krappe bocht voor em komt, dan gaat ie harder rijden en klapt daardoor een paar keer tegen je aan, een soort klem rijden zeg maar.
Bij mij haalde ik de andere daardoor makkelijker, de laatste pursuit moet ik nog aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Vandaag hebben we hem op de zaak gekregen en OMFG wat een uber vet spel. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

* max gaat morgen deel 1 (misschien budgetprijs) en 2 halen. :)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

BreeeZe schreef op 20 oktober 2002 @ 23:42:
[...]

Zorg dat je in een krappe bocht voor em komt, dan gaat ie harder rijden en klapt daardoor een paar keer tegen je aan, een soort klem rijden zeg maar.
Bij mij haalde ik de andere daardoor makkelijker, de laatste pursuit moet ik nog aan beginnen.
Bedankt voor die tip, laat even weten wanneer je de laatste pursuit hebt gehaald. Dan weet ik dat het kan, want de laatste twee zijn veel moeilijker dan degene daarvoor.
Misschien een tip voor anderen, als je op het punt staat om hem in te halen zorg er dan voor dat je vlak bij de andere auto bent. Als hij achter ligt krijgt hij namelijk een boost en dan heeft hij zo weer een grote voorsprong. Je moet er dus idd voorkomen, of je moet hem niet inhalen.

Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Ik heb 'm gister gehaald, en het is echt hilarisch in multiplayer, single player moet ik nog spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Het nadeel van die multiplayer vind ik het beperkte overzicht en nog veel erger; de halvering van het aantal fps...dat haalt die hoge snelheid uit de game, zonde....

Dit spel zou eigenlijk online moeten te spelen zijn, helaas zie ik die feature niet ingebouwd zitten...

Verder is het echt een heel gaaf spel, je krijgt echt een adrenaline kick als je met een hoge snelheid net al die tegenliggers weet te ontwijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
kazuka schreef op 21 oktober 2002 @ 13:10:
Het nadeel van die multiplayer vind ik het beperkte overzicht en nog veel erger; de halvering van het aantal fps...dat haalt die hoge snelheid uit de game, zonde....

Dit spel zou eigenlijk online moeten te spelen zijn, helaas zie ik die feature niet ingebouwd zitten...

Verder is het echt een heel gaaf spel, je krijgt echt een adrenaline kick als je met een hoge snelheid net al die tegenliggers weet te ontwijken :P
Mwah, natuurlijk zijn dit minpunten, maar na een potje of 5 weet je niet anders meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Kheb em vandaag in huis gehaald en ik ben nu al verslaafd. :)

Echt super als je in de slipstream van een tegenstander wil gaan in halen en net op het moment dat je naar de zijkant rijdt er een bus voorbij komt. :D :D

Dit spel is echt 1 grote adrenaline rush. >:)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Me broertje heeft de laatste pursuit gehaald, hij had em eerst 3/4 keer geraakt en nog nie eens halverwege de baan crashte die dude (niet me broertje) en had ie em plotseling gehaald, echt super freaky :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb hem ook sinds gister (voor 52 euro gekocht bij Play.com) en ik moet zeggen dat het idd een zeer verslavend spelletje is!

Ik ga vanavond weer spelen :7

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Gister ook gekocht bij Mediamarkt voor 55 euro, en vind 'm ook erg koel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Is het trouwens al iemand opgevallen dat als je alle GP's uitspeelt (ook de custom championship) dat je in het optie menu een cheat menu erbij krijgt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

BreeeZe schreef op 23 oktober 2002 @ 22:55:
Is het trouwens al iemand opgevallen dat als je alle GP's uitspeelt (ook de custom championship) dat je in het optie menu een cheat menu erbij krijgt >:)
Ja, was bekend. Walkman had het er al eerder over :)

Die laatste pursuit lukt me nog steeds niet. 1 keer op drie na, maar dichterbij is nog niet gelukt...

Is er al iemand die ergens heel snel was en zijn rondetijd graag wil delen? Ik zoek nieuwe uitdagingen en wil graag proberen of ik iemands tijd kan verbeteren.

Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Geen idee wat m'n tijden zijn, ik hou het niet echt bij....heb de laatste week weinig gespeeld, gisteren de een na laatste custom championship met alles goud gewonnen, dus waarschijnlijk nog twee pursuits.....eens kijken of ze me gaan lukken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik zie bij de stats ook iets van "Total Burnouts".... hoe maak je precies een burnout? in het boekje staat ook helemaal niets

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Slasher schreef op 25 oktober 2002 @ 19:56:
Ik zie bij de stats ook iets van "Total Burnouts".... hoe maak je precies een burnout? in het boekje staat ook helemaal niets
Door de turbo niet los te laten. Dus als de bak helemaal vol is R1 in te duwen en pas los laten als hij helemaal leeg is.
Als je tijdens de turbo gevaarlijk rijdt, kan je de balk meteen weer opladen. Zo kan je dus na je burnout meteen weer op turbo (dan moet je wel R1 vasthouden). Zo kan je dus meerdere burnouts achter elkaar krijgen...

Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

ViNcE schreef op 25 oktober 2002 @ 21:52:
Door de turbo niet los te laten. Dus als de bak helemaal vol is R1 in te duwen en pas los laten als hij helemaal leeg is.
Als je tijdens de turbo gevaarlijk rijdt, kan je de balk meteen weer opladen. Zo kan je dus na je burnout meteen weer op turbo (dan moet je wel R1 vasthouden). Zo kan je dus meerdere burnouts achter elkaar krijgen...
aha, nou dat ga ik maar even dan proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
YES!!! Eindelijk is pursuit 6 me gelukt met nog een ruime afstand open (nog voor dat wegrestaurant)....heeft me wel zeker drie kwartier gekost, maar eindelijk. Wat je moet proberen te doen is om 'm ieder geval de eerste bocht naar beneden te raken (hij rijdt meestal links) vervolgens boosten en altijd van de zijkant raken als je het goed doet kan je 'm dan nog zeker 1 a 2 keer raken, dan die bocht naar links vroeg nemen en kan je weer tegen 'm knallen, boosten, volgende bocht naar links ook kort nemen (je raakt 'm nog een keer) en vervolgens gewoon dicht bij proberen te blijven en 'm te raken.....moet dan nog maar iets van 4 a 5 keer. Weet niet of het verschil uitmaakt (lijkt me raar, is waarschijnlijk psychologisch) maar ik had die andere sirene aangezet en het leek makkelijker te zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Walkman schreef op 26 oktober 2002 @ 01:21:
YES!!! Eindelijk is pursuit 6 me gelukt met nog een ruime afstand open (nog voor dat wegrestaurant)....heeft me wel zeker drie kwartier gekost, maar eindelijk. Wat je moet proberen te doen is om 'm ieder geval de eerste bocht naar beneden te raken (hij rijdt meestal links) vervolgens boosten en altijd van de zijkant raken als je het goed doet kan je 'm dan nog zeker 1 a 2 keer raken, dan die bocht naar links vroeg nemen en kan je weer tegen 'm knallen, boosten, volgende bocht naar links ook kort nemen (je raakt 'm nog een keer) en vervolgens gewoon dicht bij proberen te blijven en 'm te raken.....moet dan nog maar iets van 4 a 5 keer. Weet niet of het verschil uitmaakt (lijkt me raar, is waarschijnlijk psychologisch) maar ik had die andere sirene aangezet en het leek makkelijker te zijn....
Nou, ik zal het proberen. Het stomme is, ik schiet er vaak voorbij en dan krijgt hij die boost en heeft hij meteen een grote voorsprong.
Dank voor de tip...

Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

YES!!!
Het is me gelukt. Ik snap nog steeds niet helemaal wat er gebeurde, maar de andere auto reed tegen een auto op en ik vloog daar meteen bovenop. Hij was in één keer alles kwijt. Binnen 25 seconden.
Detail: Ik had toevallig de andere sirene aan ;)

Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Gefeliciteerd.....ik moet alleen nog dat laatste championship en dan ben ik er mee klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt ie nou wel of niet voor xbox uit snap er niks meer van ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 02:19:
Komt ie nou wel of niet voor xbox uit snap er niks meer van ?????
Volgens mij gingen die niet door ofzo meen ik gelezen te hebben.. Misschien dat ze ergens in 2003 komen..

Iedergeval echt een koel spel vind ik nog steeds, ook de multiplayer.. Rijdt heerlijk soepel en ziet er gewoon goed uit.. Alleen heb wel een keer een rare bug in multiplayer gehad, kon je opeens niet meer crashen ofzo?? En hijs 1 keer vastgelopen in multiplayer :{

Maar verder erg koel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Wat is die laatste custom championship oneerlijk.....net klaar met de zesde race, wel allemaal goud, maar die gele auto finished achter me, klevend op m'n bumper.....dus als tweede en in het overzicht staat dat ie als laatste is gefinished en geen punten heeft gekregen.....talking about artificially making the game harder.....nog maar 1 race en ik heb het uitgespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sweet ik wil em ook en wou geen ps2 games meer aanschaffe (-: moet dan maar niet genoeg geduld voor xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Walkman schreef op 28 oktober 2002 @ 19:50:
Wat is die laatste custom championship oneerlijk.....net klaar met de zesde race, wel allemaal goud, maar die gele auto finished achter me, klevend op m'n bumper.....dus als tweede en in het overzicht staat dat ie als laatste is gefinished en geen punten heeft gekregen.....talking about artificially making the game harder.....nog maar 1 race en ik heb het uitgespeeld :)
Wazig, was mij niet opgevallen.
Ik probeer nu met timeattack zo laag mogelijke rondetijden te krijgen. En af en toe natuurlijk de crash optie. Ik had bij de 3e crash (met al die bussen) een schade van meer dan 80 miljoen. Dat was zo gaaf om te zien, jammer dat je crashes niet kan saven...

Succes iig met de laatste race.

Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Hoe krijg je met die bus-crash zoveel schade?? Want verder als 20 miljoen kom ik écht niet..
Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 19:54:
sweet ik wil em ook en wou geen ps2 games meer aanschaffe (-: moet dan maar niet genoeg geduld voor xbox
Ik hoop dan maar voor je dat je héél veel geduld hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamecube en Xbox-versies zijn gecancelled. Waarom moet je dat er altijd zo hard inpepperen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

devv05 schreef op 28 oktober 2002 @ 21:20:
Hoe krijg je met die bus-crash zoveel schade?? Want verder als 20 miljoen kom ik écht niet..
Door te starten met turbo, daarna meteen de boost. En ik mikte op de tweede auto van rechts (de twee auto's alleen tel ik niet mee), dit is volgens mij een taxi.
Als je snel genoeg bent remt de bus die daar dan rijdt in de andere bussen. De rest rijdt er dan hopelijk bovenop.
Ik had de mazzel dat één bus echt een paar keer over de kop rolde over andere bussen heen :)
Ik hoop dat je het een beetje begrijpt, succes.

Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ff een kickje met de vraag of dit spel ook leuk blijft na langere tijd.

Hoe lang heb jij je ermee vermaakt :?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Laatst online: 17:21

Tim Schuhmacher

abasios

Ik vond het spel eingelijk best tegenvallen. Het ziet er erg goed uit, maar na een weekend heb ik het spel omgeruild. Ik vond het de banen te makkelijk. De crashes zaggen er spectaculair uit, maar je bent aan het racen en probeert dat dus te vermijden.
Ik heb het spel btw geruild voor SSX tricky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Het is idd niet een spel wat ik weken achter elkaar heb gespeeld, maar ik trek het nog regelmatig uit mijn dvd rek om het nog eens te spelen.

Dus voor mij heeft het wel replay waarde, maar meer als een spelletje tussendoor.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

AtHomer schreef op 02 januari 2003 @ 16:49:
Ff een kickje met de vraag of dit spel ook leuk blijft na langere tijd.

Hoe lang heb jij je ermee vermaakt :?
In mijn profiel staat het op ongeveer 13 uur en ik heb hem nog niet eens uitgespeeld, ben net in de Custom Series Championship

Ga hem binnenkort nog eens spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Prachtgame hoor, speel het spel de hele avond al, ook fantastisch geluid met m'n nieuwe sound setup, de crashes zijn gewoon super...dat geluid...anyway...ik wil even weten hoe ik die "fast and the furious" auto kan krijgen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Die krijg je pas als je een bepaalde race hebt gewonnen, in dit geval 1 van de custom championships.
En dan krijg je ze ook pas als je alle races in 1 championship hebt gewonnen.
Hehe ik rij daar dus nooit mee, er zitten veel lekkerder auto's in.
Pagina: 1 2 Laatste