Toon posts:

ISDN - ADSL Welk abonnement?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu Isdn. In november zal in mijn woonplaats adsl beschikbaar zijn en nu lijk t het me wel handig als ik nu alvast inschrijf voor een abbonnement ( zodat als adsl beschikbaar is, ik het meteen heb )

Nu mijn vraag : welk abonnement moet ik nemen ( welke provider ) en heb ik aan een lite abonnement genoeg als ik gewoon wil msnen en muziek wil downloaden met een behoorlijke snelheid?

TNx.

--> is het trouwens verstandig om nu al in te schrijven? wat is de levertijd ongeveer?

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
heeee, zulke vraagjes hebben wij tweakers vaker langs zien komen.
Zo heb ik met de search dit gevonden: jeuuuuuuj, eindelijk adsl, wat moet ik kiezen!?!

Levertijd is enkele weken. Eerst moet KPN vanalles en nog wat meten aan je lijn en dan kunnen ze dus meten of adsl ook gaat werken bij jou. Als die metingen voorbij zijn dan maakt een monteur jouw lijn gereed in de centrale en daarna krijg jij van de je ISP de inloggegevens. Verder komt er ook nog een monteur bij jou thuis vanalles in orde maken of je moet kiezen voor het aanzienlijk goedkopere doe-het-zelf-pakket....

offtopic:
hoe lang zou dit draadje nog open blijven >:)

• jw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:22

jw

ja hoor, je kunt je nu al inschrijven, ik heb het bijna een maand geleden al gedaan, bij mij in de woonplaats krijgen we op 22 / 11 ADSL.

ikzelf heb xs4all basic gekozen, dit voornamelijk omdat xs4all geen datalimiet heeft.
verder is het helemaal aan jezelf welke provider je wilt hebben. Wat ik zelf veel tegen kwam bij het zoeken naar een provider is dat xs4al het technisch goed voor elkaar heeft, maar die is daarentegen wel wat duurder.

adsl lite is denk ik voor jou de beste optie als je alleen wat wil msn-en en downloaden.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:02
Dit is dus vaker voorbij gekomen :)
Zie dus de search :)

Succes !

Dit topic is gesloten.