Toon posts:

Hoe netwerk game te maken met Fifa 99?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een netwerk tussen 2 pc's waarvan een een pentium 166mmx is. Ik heb daarop fifa 99 geínstalleerd en het werkt perfect. Nou dacht ik dat het via netwerk kon maar ik weet niet hoe je een game host? Wie wel?

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:23
In het spel heb je bij multiplayer toch de mogelijkheid om te hosten en te joinen :?

Verwijderd

Topicstarter
nee dat kan ik niet vinden ik zit bij multiplayer ->netwerk maar daar kan ik helemaal niets.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Je netwerk werkt wel goed neem ik aan?

Verwijderd

Topicstarter
Ja netwerk werkt perfect! of zijn er nog andere leuke games voor over dit netwerk? Met red alert moet je ipx installeren ofzo heeft dat gevolgen voor andere dingen in het netwerk of internet?

• Saekerhett
Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 20:35:
Ja netwerk werkt perfect! of zijn er nog andere leuke games voor over dit netwerk? Met red alert moet je ipx installeren ofzo heeft dat gevolgen voor andere dingen in het netwerk of internet?
Nee, maar voor FIFA 99 heb je ook IPX nodig, neem ik aan geinstalled?

Verwijderd

Topicstarter
ow dat wist ik niet dat zal het dan zijn. Maar heeft dat nog gevolgen voor andere dingen voor het netwerk of voor internet ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
Nu heb ik IPX geïnstalleerd maar dan zien de computers elkaar niet in het spel als ik op spel initieëren klik? of meot het anders?

• Saekerhett
Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 21:04:
Nu heb ik IPX geïnstalleerd maar dan zien de computers elkaar niet in het spel als ik op spel initieëren klik? of meot het anders?
Hoelang wacht je? Ik meen dat je bij WC 2002 ongeveer 30 seconden moest wachten voordat er een verbinding was.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een paar minuten gewacht maar helemaal niks

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-01 11:53
En als je probeert naar het netwerk ip te connecten ?

Verwijderd

Topicstarter
Dat begrijp ik ff niet? in het spel? ik zou niet weten hoe het in het spel moet namelijk?
Pagina: 1