Toon posts:

een irritante tendens

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb als voorbeeld even de volgende reactie eruitgelicht:

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=611186

Ik vind het geen porum wat hier wordt gedaan, het lijkt wel een manier om aandacht te trekken. Je ziet het momenteel vaker, en ik vraag me af hoe we hiermee moeten omgaan. Er is volgens mij geen mens die van nature met zoveel spaties tikt, dus het wordt wel doelbewust gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is het niet gewoon uitvullen van de tekst? In de source zie ik geen veelvuldige spaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waar zie jij in de reageerbox de mogelijkheid tot uitvullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Dat is geen mogelijkheid/optie, dat wordt standaard gedaan :). Van mij mag het ook uit, op een of andere manier maakt ie er soms hele ranzige layout van :+.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dit is gewoon uitvullen van de teskt :) De spaties worden automagisch eruit gehaald door het php-script :P

[ Voor 0% gewijzigd door Robin op 29-09-2002 20:15 . Reden: Wouter: wegwezen jei :P :+ :D :* ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Met andere woorden, als hij vlak voor die links even een ENTER had gegeven was er waarschijnlijk niets aan de hand. Ik heb nog even gekeken, inderdaad wordt het uitgevuld, maar niet vaak zo extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Het is idd irrie, maar je kunt het de poster niet echt kwalijk nemen. Dus de ranzige layout moet imho niet meegenomen worden bij het modereren, tenzij de poster het natuurlijk duidelijk wel expres doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

svdmeer schreef op 29 september 2002 @ 21:01:
Het is idd irrie, maar je kunt het de poster niet echt kwalijk nemen. Dus de ranzige layout moet imho niet meegenomen worden bij het modereren, tenzij de poster het natuurlijk duidelijk wel expres doet.
editten door de gebruiker kan natuurlijk altijd :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is 100% zeker sprake van opzet
hij zegt het toch zelf al :+
Pagina: 1