Toon posts:

Verticale balken door mijn liyama MF-8617 E/T

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn liyama MF-8617 E/T zitten ongeveer 5 verticale balken aan de linker kant.
Als ik tegen het scherm tik verdwijnen ze even kan iemand mij helpen ?

Verwijderd

Bij Iiyama is dat normaal, dat zijn hele dunne draadje om de monitor, je mag er een klap op geven als deze in de weg zitten, maar bij de monitoren met platte buis is het normaal dat er 2 lijnen zichtbaar zijn, ongeveer 10cm van de boven en onderkant
Maar, heb je dit vaak of maar 1 keer gehad ?

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 19:08:
Bij Iiyama is dat normaal, dat zijn hele dunne draadje om de monitor, je mag er een klap op geven als deze in de weg zitten, maar bij de monitoren met platte buis is het normaal dat er 2 lijnen zichtbaar zijn, ongeveer 10cm van de boven en onderkant
Dat zijn horizontale lijnen, hij heeft het over verticale lijnen :)

They made me do it.

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 10:48
Ik heb dit laatst gehad met een monitor op m'n werk (EIZO). Deze heb ik opgestuurd en is nooit weer terug gekomen..... Maar is je beeld nog wel recht? Bij de monitor die ik had was het hele beeld aan de zijkant ook krom.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 19:08:
Ik heb dit wel vaker

Verwijderd

Topicstarter
Rendier2710 schreef op 29 september 2002 @ 19:13:
Ik heb dit laatst gehad met een monitor op m'n werk (EIZO). Deze heb ik opgestuurd en is nooit weer terug gekomen..... Maar is je beeld nog wel recht? Bij de monitor die ik had was het hele beeld aan de zijkant ook krom.
Nee het is nog wel recht

Verwijderd

Bekend probleem van IIyama schermen (ik heb veel 8617's gezien). Nog garantie? omruilen. Anders gewoon laten zitten. Is niet te maken krijg ik altijd te horen. Wat de technische kant van het probleem is weet ik niet.

• RolandWitvoet
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb iets dergelijks met mijn philips 107MP (toch niet een van de minste schermen)
3 tot 5 balkjes aan de rechterkant (75% van het scherm) de middelste zijn beter zichtbaar dan de buitenste. De balken staan te trillen terwijl het beel wel stil staat.
in het midden zie ik hetzelfde maar dan minder duidelijk en als ik heel goed kijk valt hetzelfde nogmaals te bespeuren aan de linkerkant.

Zoiets:Afbeeldingslocatie: http://www.symbolix.nl/rommel/monitor002.gif
Lijkt het daar op?

Bij hogere frequenties is het erger dan bij lagere.
Maar een klap geven helpt bij mij niet. Het is plotseling verschenen en sindsdien onveranderd. Reparatie gaat 350 euro kosten dat is helaas te veel voor een 4 jaar oude monitor dus ik wacht wel af wanneer hij het definitief begeeft. Het enige dat de reparatiedienst van Philips heeft laten weten is dat het 350 euro gaat kosten om te fixen. Blijkbaar weten zij wat het is anders kun je moeilijk melden dat het te repareren is, maar mij hebben ze niets verteld.

[ Voor 0% gewijzigd door RolandWitvoet op 30-09-2002 00:59 . Reden: img gefixed ]

NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty

Verwijderd

Topicstarter
RolandWitvoet schreef op 30 september 2002 @ 00:58:
Ik heb iets dergelijks met mijn philips 107MP (toch niet een van de minste schermen)
3 tot 5 balkjes aan de rechterkant (75% van het scherm) de middelste zijn beter zichtbaar dan de buitenste. De balken staan te trillen terwijl het beel wel stil staat.
in het midden zie ik hetzelfde maar dan minder duidelijk en als ik heel goed kijk valt hetzelfde nogmaals te bespeuren aan de linkerkant.

Zoiets:[afbeelding]
Lijkt het daar op?

Bij hogere frequenties is het erger dan bij lagere.
Maar een klap geven helpt bij mij niet. Het is plotseling verschenen en sindsdien onveranderd. Reparatie gaat 350 euro kosten dat is helaas te veel voor een 4 jaar oude monitor dus ik wacht wel af wanneer hij het definitief begeeft. Het enige dat de reparatiedienst van Philips heeft laten weten is dat het 350 euro gaat kosten om te fixen. Blijkbaar weten zij wat het is anders kun je moeilijk melden dat het te repareren is, maar mij hebben ze niets verteld.
Nee, het zijn kaars rechte balken aan de linker kant van het scherm.

Verwijderd

Misschien even tijd voor een fotootje ?

Verwijderd

Tom S. schreef op 29 september 2002 @ 19:09:
[...]

Dat zijn horizontale lijnen, hij heeft het over verticale lijnen :)
Sorry even verkeerd gelezen |:(
Pagina: 1