Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Tweedehans onderdelen zoeken en anders beter een nieuwe kopen.
Misschien kun je een mailtje naar siemens sturen om te vragen of ze misschien nog iets voor je hebben?
Misschien kun je een mailtje naar siemens sturen om te vragen of ze misschien nog iets voor je hebben?
HDD adapter en batterij zijn nog wel enigzins te overzien.
Maar een nieuw scherm (al is het Stdn) is erg prijzig.
Zal dan idd ff doorsparen en een nieuwe kopen.
Heb je meteen een up to date lappetoppie met TFT. Wat ook weer een stuk prettiger kijkt.
Voor een prijsopgave kan je btw ook contact met siemens opnemen.
Zij kunnen dan kijken wat de desbetreffende onderdelen kosten en een factuur opmaken.
Heb je meteen een up to date lappetoppie met TFT. Wat ook weer een stuk prettiger kijkt.
Zij kunnen dan kijken wat de desbetreffende onderdelen kosten en een factuur opmaken.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
was ik al van plan...DarkSide schreef op 29 september 2002 @ 18:40:
HDD adapter en batterij zijn nog wel enigzins te overzien.
ze zitten in maarssen. en ik in amsterdam
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Ik woon wel in Maarssen, maar het is nogal een gedoe om dat allemaal voor elkaar te krijgen...je moet hem sowieso opsturen naar een of andere siemens repair shop in weet ik veel waar. Het bedrijf is ICL die alleen maar voor de service zorgt en niet zelf de reparatie uit voert. Scherm is toch al veel te duur. Je kunt ook even naar telemos mailen, die levert ook onderdelen voor Siemens (www.telemos.nl, Woerden). Beter is het om gewoon een advertentie te plaatsen voor ook een defecte op bijv. marktplaats.nl
Pagina: 1