gewoon je netwerk kaart op DHCP zetten en je computernaam goed zetten... dat moet voldoende zijn
pardon, al je netwerk instelling voor TCP/IP op automatisch zetten bedoel ik eigenlijk, beetje makkelijk blijven
pardon, al je netwerk instelling voor TCP/IP op automatisch zetten bedoel ik eigenlijk, beetje makkelijk blijven
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
gewoon zoals onder win2k
rechter muis my computer-properties en dan moet je ervoor zorgen dat Full Computer Name : cXXXXX-X en Workgroup: @home zijn ingevuld
that should to the trick....
rechter muis my computer-properties en dan moet je ervoor zorgen dat Full Computer Name : cXXXXX-X en Workgroup: @home zijn ingevuld
that should to the trick....
Don't end up like al lousy Member Server !
werkgroep hoeft niet eens, mag van alles zijn, maar je computer naam moet iig goed zijn ingevuld
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
inderdaad...
en dan gassen met die verbinding...
en dan gassen met die verbinding...
Don't end up like al lousy Member Server !
Thanx, ik ga t ns proberen! 
[quote]Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 18:26:
Hoe stel ik @home in voor XP, die wizard van XP herkent de kabelmodem gewoon niet

WINIPCFG ? })[/quote
[quote]Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 18:26:
Hoe stel ik @home in voor XP, die wizard van XP herkent de kabelmodem gewoon niet
WINIPCFG ? })[/quote
Winipcfg bestaat niet meer in XP.
Start > uitvoeren > cmd > ok > ipconfig /all
Daarmee kun je je instellingen zien in XP. Maar het enige wat jij hoeft te doen is je computernaam en werkgroep invullen en je tcp/ip settings op automatisch zetten.
Start > uitvoeren > cmd > ok > ipconfig /all
Daarmee kun je je instellingen zien in XP. Maar het enige wat jij hoeft te doen is je computernaam en werkgroep invullen en je tcp/ip settings op automatisch zetten.
Gebruik je een Motorola modem (zo`n nwe witte)?
Zo ja:
1. indien je tussen modem en comp. USB gebruikt ==> install de goeie drivers
2. indien UTP tussen modem en comp ==> probeer es de goede drivers voor je NIC te vinden. (staat ie bv wel bij de andere hardware?)
Zo ja:
1. indien je tussen modem en comp. USB gebruikt ==> install de goeie drivers
2. indien UTP tussen modem en comp ==> probeer es de goede drivers voor je NIC te vinden. (staat ie bv wel bij de andere hardware?)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()