Krasjes op monitor, nog te verhelpen?

Pagina: 1
Acties:

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-06 22:13

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Topicstarter
Hi,

Ik heb hier een 19" Iiyama MA901 monitor.

Helaas heeft deze onderop het scherm 3 kleine krasjes opgelopen (1,4 en 0,5 en 0,3 cm). ;(

Nu ben ik benieuwd of deze krasjes nog ongedaan gemaakt kunnen worden met 1 of ander middeltje, of dat de glasplaat vervangen kan worden.

Als dat niet kan verkoop ik hem maar en koop ik een nieuwe (zie: MrJ in "Post hier 'Hoeveel is dit nog waard'-vra" )...

Godfather Bodybuilding topic reeks

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heeft die monitor een coatinglaag? Dan moet je er vooral _niets_ aan doen, anders wordt het alleen maar erger. Als het echt alleen maar een beeldbuis is zonder extra laagje erop zou je hem misschien kunnen laten polijsten ofzo (weet niet zeker of het kan, en al helemaal niet waar het kan). De beeldbuis vervangen is ook mogelijk, maar dat is nog duurder dan een hele nieuwe monitor kopen, niet echt aan te raden dus :)

Verwijderd

die gsm krasjes verwijderaar spul.Maar kan zijn dat je monitor er nog lelijker gaat uitzien.beetje een kansj wagen met dat spul en anders ff goed bij de verkoper navragen

Verwijderd

vraag maar aan de verkoper, niets zelf doen, krijg je later echt spijt van.

• Comet
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-08 13:28
[eigen risico mode]

Voorzichtig met een doekje met tandpasta over de krassen heen wrijven.
Bij een horloge-glas werkt dit perfect.

[/eigen risico mode]

Als je ze echt weg wilt hebben, of de beeldbuis wil laten vervangen, zou ik toch maar aan de verkoper/fabrikant vragen.
Misschien is een nieuw beeldscherm wel goedkoper dan de beeldbuis te laten vervangen.

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-06 22:13

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Topicstarter
Ok, tnx guys.

Ik ga iig niets op eigen risico doen, ik verkoop hem wel aan iemand die een paar krasjes niet onoverkomelijk vinden zoals ik... :)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Pagina: 1