[IBM HDD] frustratie

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03 14:06
Mijn IBM hdd (60 gig 7200 rpm) deed de laatste tijd al "vreemd" telkens leek ie te zoeken naar punten op de hdd die er helemaal niet waren, hij bleef dus hangen, en vanmorgen deed ie helemaal wenig meer, dus ik heb 'm in de pc van m'n broertje gehangen om 'm te formatteren, geeft ie geen sjoege meer

hij geeft 'm niet weer in de lijst bij de andere HDD's maar als ik in m'n deveice manager kijk staat ie er wel tussen maar niet onder z'n normale naam.

IC35L060AVER07-0 .. eigenschappen vertelt me dat 't apparaat correct werkt maar dat blijkt wel anders te zijn ook als ik het volume van de HDD wil bekijken geeft ie geen gegevens

iemand een idee hoe ik m'n HDD nog kan redden??

Verwijderd

ik denk dat je het kan vergeten :'(, ik heb binnen een jaar 2 nieuwe hd's van IBM mogen ontvangen, degene die het het langst volgehouden heeft is tot nu toe de nieuwste :(

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:54

Rival24

I'll Be Back

Download de tool van de IBM site om te kijken of je Hd gaar is..... als die niets vindt probeer dan scandisk eens oid.

//edit: ik weet niet waarom ik dit antwoord eigenlijk nog geef aangezien er speciaal over dit onderwerp een faq is gemaakt..... Volgende keer beter kijken.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:41

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

OH >> OM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• ExcaliburDexter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06-2025
tja ik heb er net ook weer een RMA gestuurd.

heb er al eens twee gestuurd (60GXP), heb twee 120GXP terug gekregen
nu maar hopen dat ze me voor deze 60GXP ook een 120 geven

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dat is inderdaad erg vervelend, maar we kunnen in dit soort gevallen weinig meer voor je doen. Check eens de OM FAQ: Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?

Overigens, voor als je het nog niet wist, de uitvalpercentage van de 60GXP (IC35) is relatief hoog. En ja, je hebt een dikke kans dat je een 120GXP terug krijgt welke way beter is qua betrouwbaarheid :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.