Toon posts:

Storing in geluid videorecorder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn 1 jaar oude JVC videorecorder geeft een soort storing door in het geluid, van een aantal zenders. Wanneer ik iets opneem hoor ik dit dus, en ook wanneer ik tv kijk via de video. Storing is vervelend hoorbaar.

Heb alles al geprobeerd, andere stekkers, geen storende apparaten in de buurt etc. Wanneer ik gewoon tv kijk, natuurlijk nergens last van.

Overigens hoor ik deze bijgeluiden niet op mijn 37cm slaapkamer tv, die is overigens wel mono. Mijn stereo laat ook de bijgeluiden horen, als ik het geluid over de stereo doe.

Iemand nog een slim idee, of wordt het tijd voor een andere video... :-'(

• Rodyman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

is dat een andere aansluiting op je video? mono of stereo? anders zou die kapot kunnen zijn of zou die kunnen storen en dan is het misschien mogelijk om daar een nieuwe in te zetten.

Verwijderd

Topicstarter
nee, maakt niet uit of ik geluid direct vanaf video neem, of via stereo van scart, of geluid door de scart...

• Rodyman

Rodyman

chillend

hmm koppen vies misschien?

Verwijderd

Topicstarter
nee, als ik een video huur bijvoorbeeld is er niks aan de hand, maar de tuner gebruiken geeft al gestoord geluid, heeft dus niks met koppen te maken

• Rodyman

Rodyman

chillend

hmm.. waarom laat je hem niet even nakijken bij een zaak ofzo? kost meestal ook niet zo heel veel om ze even te laten kijken volgens mij

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04-2025

[ash]

Cookies :9

hmmm... klinkt als een aardingsprobleem. Je video (de tuner erin) en je TV worden namelijk via de antenne kabel aan aarde gelegd. Waarschijnlijk is er ergens een spanningsverschil ?? Door bijvoorbeeld: rotte antennekabels c.q. de antenna aansluitingen op de TV/VIDEO.

Succes

Verwijderd

Topicstarter
Als 't een aardigsprobleem is, zou ik het in alle zenders moeten hebben neem ik aan...
Helaas is dit niet zo, dus zal ik wel naar de winkel moeten denk ik... :-(

Verwijderd

Topicstarter
oeps foutje.... schaam me diep... je kan natuurlijk de kanalen ff fine tunen, en dan ben je er vanaf... :-)

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:47

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Ga je schamen!

Alles kan stuk.

Verwijderd

Probeer ff wat meer functionaliteit in je post te brengen. Hier heeft de topicstarter zo weinig aan, vind je niet?

1 jaar oud betekend in veel gevallen garantie.

edit:
fabrieks-garantie wel te verstaan

• remco_k

remco_k

Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 14:14:
[...]

Probeer ff wat meer functionaliteit in je post te brengen. Hier heeft de topicstarter zo weinig aan, vind je niet?

1 jaar oud betekend in veel gevallen garantie.

edit:
fabrieks-garantie wel te verstaan
Heb jij de hele post wel gelezen?
Hij tiept het notabene zelf...:
oeps foutje.... schaam me diep... je kan natuurlijk de kanalen ff fine tunen, en dan ben je er vanaf... :-)
Maar ja, als jij denkt dat het tunen van de kanalen onder garantie valt... succes ermee! :)
Als je Radio een beetje ruist ga je toch niet meteen naar de winkel terug...? of wel?
Ik denk dat je beter eerst even kunt kijken of ie wel goed op de frequentie staat. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door remco_k op 04-10-2002 14:25 . Reden: Ow ik zie het al aan je ondertitel...: I don't do modifications ]

Alles kan stuk.

Verwijderd

Ga er nou geen lang verhaal van maken,...

Jij heb een dag later het topic omhoog gekicked, met de melding: " ga je schamen "

Meer tegen de regels kan ik me even niet indenken, of zullen we het voor zekerheid even aan een modje vragen.
Kan hoor.

• remco_k

remco_k

getverdemme...
Kan je nou niet tegen een beetje humor? -> heb je niets beters te doen dan hier posten ofzo: gemiddeld aantal postings per dag: 55 ...

Alles kan stuk.

Verwijderd

Als er mensen zijn zoals jij die mij noodzaken posts te sturen om zaken recht te zetten...

ja.

edit:
met snelle vingers, veel kennis, en een beest van een system. dan moet je toch een 80 st. gemiddeld hebben... btw, hoeveel sta jij gemiddeld nu je er toch over begint...?

Verwijderd

Topicstarter
jongens, maak je niet zo druk!

Verwijderd

Hé jochies ga maar ergens anders spelen.

Misschien een domme vraag, maar hoelang gebruik jij al dezelfde videobanden?

Verwijderd

Wat heeft dat er nu weer mee te maken?
Pagina: 1