brand in een MSI K7T266 Pro2 Ru

Pagina: 1
Acties:

• deiktisch1
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
Zaterdagmiddag rond de klok 7 uur rook ik opeens een rare brandlucht, tot mij grote schrik kwam dit uit mij computer, na een paar sec een rook niet te geloven het leek wel of mij hele computer in lichter laaien stond. :?
Meteen stroom uit gezet , stekkers er uit, kamer deur opgedaan om de ergste rook er uit te laten. :/
Zondag gekeken wat het was, en het bleek een condensator te zijn die naast de USB aansluiting zit. Deze zag er behoorlijk aangebrand uit. :|

Ik heb mij systeem 11 november 2001 gekocht, en er prima ervaringen meegehad, nooit een echt probleem. Ik heb ook niet iets veranderd aan de hardware.
Ik sinds een maand of twee van 2000 naar XP overgestapt, maar dit kan volgens mij al helemaal geen probleem zijn, of hebben jullie een andere mening.

Mij vraag is zijn er misschien mensen dit hebben meegemaakt, of heeft iemand misschien een idee waar dit kon gebeuren. |:(

Sommige dominees zijn zo blij met het eeuwige leven, dat ze de lengte van hun preek erop baseren

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hoe warm was het wel niet in je kast :?
Ik zou wel even terug naar de winkel gaan..

Verwijderd

Een elko heeft wat stoom afgeblazen.
is gewoon garantie

• I_stealth_I
  • Laatst online: 13:27

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Jeetje, dat is ff schrikken als je kamer vol rook staat, lijk me :)

Fabrikant geeft 3 jaar garantie, geen probleem.

Een tip is misschien wel een rookmelder op te gaan hangen op je kamer/boven verdieping

/dev/null

• deiktisch1
  • Laatst online: 29-12-2025
Hielkej schreef op 29 september 2002 @ 17:13:
Hoe warm was het wel niet in je kast :?
Ik zou wel even terug naar de winkel gaan..
Een half uur te voren was de kasttemp 30 graden en processortemp 56.

Sommige dominees zijn zo blij met het eeuwige leven, dat ze de lengte van hun preek erop baseren

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 22:19

Mentalist

[avdD]

Viel dit mobo ook binnen de serie met rotte condensators (oid?) :?

Moet je even uitzoeken, was een bekend probleem dacht ik :). Mobo kun je meteen terugsturen naar MSI...

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:02

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Dit heb ik dus ook eens gehad met een MSI K7T Pro.. Rook was afkomstig van een voltageregulator oid. Gebeurde op een moment dat de pc uit stond.
Oorzaak?
De voeding. Dus zet er niet zonder naar de voeding te kijken een nieuw mobo in lijkt mij, als t bij jou ook de voeding is, heb je gelijk weer een kapot mobo..

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

W3ird_N3rd schreef op 30 september 2002 @ 00:51:
Viel dit mobo ook binnen de serie met rotte condensators (oid?) :?

Moet je even uitzoeken, was een bekend probleem dacht ik :). Mobo kun je meteen terugsturen naar MSI...
Lijkt me dat je dit toch ook kan afhandelen bij de winkel waar je het gekocht hebt? Je hebt het bord toch ook niet direct bij MSI gekocht.

Verwijderd

Ik had zelf ook een kapotte MSI K7T Pro 2 KT133, ja die productiefout versie, heb er een Gigabyte GA-7VTXE+ KT266A voor terug kregen, en dat gratis :) . Gewoon mee terug gegaan naar de winkel waar ik hem gekocht had.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 22:19

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 09:49:
[...]

Lijkt me dat je dit toch ook kan afhandelen bij de winkel waar je het gekocht hebt? Je hebt het bord toch ook niet direct bij MSI gekocht.
Kan wel. Maar de winkel stuurt het ding ook maar terug naar MSI, dus dat is alleen maar een extra tussenstation, tenzij de winkel jou direct een nieuw mobo geeft.

Is natuurlijk wel een voordeel als je 'm naar de winkel brengt je geen verzendkosten hoeft te betalen :Y)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1