Stats weer een verrot! Klagen?

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-04 05:47
En vandaag is het weer eens zover....
De Stats zijn weer fucked up :(. Alles staat op NUL. Geen van de heren heeft nog iets in hun .plan staan dus wat er nu weer aan de hand is, is een raadsel.
Eigenlijk zouden we massaal moeten gaan klagen. Het is toch belachelijk dat zo'n heel team mensen niet eens dat spul in de lucht kan houden... :'(
Ik zordt er echt zat van ondertussen. :r

• Oezie Woezie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

Oezie Woezie

Pim. is de beste

de statestieken moeten ook worden geupdat en daar om staat alles even op nul aal het eind van de middag werk alles weer normaal.

een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo

Verwijderd

HUH! Betekent dat, dat alle blokjes die ik gisteren heb geflusht pleite zijn??

Nee toch! :(

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik weet niet wat jullie problemen zijn hoor, maar bij mij doen de stats het gewoon... alleen de datum klopt niet...

Virussen? Scan ze hier!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-04 05:47
Nee je bent je blokjes niet kwijt. Maar dit heeft niets met updaten te maken. Ik kijk vaak genoeg om deze tijd maar dan is alles ok. Volgens mij wordt de update om 6 uur CET gedaan. Het is nu trouwens inderdaad weer goed... Deze keer duurde het gelukkig niet lang.

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

Vanochtend waren de stats er gedeeltelijk; inmiddels zijn ze compleet....

9e zijn we vandaag wereldwijd

:)

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Verwijderd

Er stond gewoon dat er geen data van gisteren was terwijl het er wel was
Pagina: 1