Toon posts:

Problemen met mun Aopen HQ48a Pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben hier een nieuwe pc aan het bouwen en ik gebruik als kast een Aopen HQ48a Pro nu kom ik op het volgende probleem, mijn moederbord ligt te hoog als ik de kopere verbindings stukjes onder het moederbord in mijn kast schroef. Mun PCI kaartje liggen een centimeter te hoog dus ik kan ze niet vastschroeven etc.

Wat ik me dus afvraag is aan de kast zelf zitten al kleine verbindingsstukjes van ongeveer een halve centimeter en daar komen de koperen verbindings stukjes dan nog is op waar ik het mobo aan vast schroef moeten de koperen stukjes er nog wel op of zijn de verbinding stukjes die aan al in mun kast zitten zeg maar al genoeg? want mun mobo ligt zo echt te hoog ik kan niks vastmaken.

• LG_Greenman
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 06:32
dit rondje verhogingen zijn genoeg, op een paar plaatsen kan je nog wel die koperen dingetjes monteren.

HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 09:03

The Bad Seed

Chaotic since 1983

De stukjes die er al in zitten zijn de algemene verhoginkjes (voor alle moederborden geschikt) en die koperkleurige meegeleverde busjes zijn voor de EXTRA verhogingen bij jouw type moederbord :)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Topicstarter
Hartstikke bedankt, vrij stom van me dat ik het zelf niet gezien heb :) dacht al hoe komt dat ding zo hoog te liggen :P