[MGS-PC] zit vast

Pagina: 1
Acties:

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
ik zit vast met metal gear solid op de pc, ik heb net de eerste eindbaas (revolver ocelot ofzo) gekilled, maar ik weet niet wat ik moet doen

ik ben helemaal terug gegaan naar de tank hangar (dit moest volgens de walkthrough) en dan door een grote deur naar de canyon maar deze deur is op slot en dicht :S hier is een stukje uit de walkthrough:
After the fight, you will talk with Baker. After the LONG conversation,
head out of the newly unlocked door, and back into the Armory. Head
up to the Elevator, and go back upstairs to the Tank Hanger.

At the Tank Hangar, exit the elevator and go right and over to the
room that requires a Level 1 Keycard. Use it and slowly enter the room.
Sneak up behind the guard and kill him. Now take the SOCOM Supressor.
Exit this room, and go right and through the huge exit to the right
of the elevator, and outside to the canyon.

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:20

Maxow

Hidden Sound System

je hebt iig nog wel ff te gaan :P ik heb hem al uitgespeeld, maar kun je daaro niet door een deur die in die kamer met baker zit?

• CU2morO
das idd ook iets dat niet klopt, ik ben daar binnen gekomen door een stuk beton weg te blazen, maar die deur in die room heeft een 4 erop (ik heb net level 2 kaart van hem gehad)

de walkthrough is van de psx versie, maar het verhaal zal toch wel hetzelfde zijn als die van de pc?

• CU2morO
ik hoorde van iemand dat ik op me cd moet kijken voor de frequency van meryl, hier staat 140.15, deze heb ik geprobeerd, maar ik kreeg geen verbinding. sterker nog, ik heb alle 200 frequencies geprobeerd van 140.00 tot 141.99 en geeneen was de goede. ik kreeg wel een vaag sneeuw beeld dat er aan de andere kant "AT" word gezegd en snake dan reageerd met "!?" ofzo

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

¿ die hoort gewoon te werken hoor :?

Verwijderd

Je moet teruggaan naar B2 en daar Meryl bellen..als je al boven bent werkt dat (zover ik weet niet). De frequentie staat achterop de verpakking. Dat was echt zo'n hint die ik niet snapte. "Look on the back of the CD-Box"...heb ik het hele spel af lopen speuren naar een CD hoesje :D

• HyPeRSTiLe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-01 17:04
In de armoury werkt je codec niet goed, de ontvangst is te slecht, dus als je bij de tanks staat moet je haar weer oproepen.

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 17:26:
Je moet teruggaan naar B2 en daar Meryl bellen..als je al boven bent werkt dat (zover ik weet niet). De frequentie staat achterop de verpakking. Dat was echt zo'n hint die ik niet snapte. "Look on the back of the CD-Box"...heb ik het hele spel af lopen speuren naar een CD hoesje :D
lol, dat d8 ik ook, ik heb nooit een hoesje gehad in het spel :? toen was ik gewoon alle frequenties afgegaan :X , een poosje terug toen ik 8er op het hoesje keek, zag ik dat nummer staan, toen pas snapte ik dat wat gezegd werd :X
Pagina: 1