Toon posts:

MSN Messenger / WinRoute Pro probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een netwerkje van 4 pc's.
Op 1 pc (server) is mijn alcatel ADSL modem aangesloten.
In diezelfde pc bevinden zich nog 3 netwerkkaarten waarop de overige 3 pc's zijn aangesloten. Op de server draait WinRoute Pro om het internet te delen.
Op mijn eigen pc heeft MSN Messenger het altijd goed gedaan maar plotseling kreeg ik geen verbinding meer en ik krijg de verbinding ook met geen mogelijkheid meer terug. Op de andere pc's deed MSN het nog wel maar nu ook niet meer.
Ook bijvoorbeeld Kazaa Lite en dergelijke software doet het niet meer. Zelfs niet als ik in WinRoute de poorten van mijn externe ip-adres dat ik van de provider gekregen heb map naar interne ip-adressen. Wat doe ik fout?!?!?!
PLSE HELP!!

Bvd,
Alain

Verwijderd

Waarom heb je zoveel netwerkkaarten in de eerste pc zitten er hoeven maar twee netwerkkaarten in 1 voor je ADSL modem en de andere voor je interne netwerk :?
De tweede netwerkkaart op een hub aansluiten en gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Heb de pc's zonder tussenkomst van een hub allemaal op de server pc aangesloten... had genoeg netwerkkaarten dus hoefde zo geen hub te kopen.

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Misschien ligt MSN r gewoon ff uit?

maw: probeer het gewoon es op je servertje..

[ Voor 0% gewijzigd door stok op 29-09-2002 18:43 . Reden: stukje added ]

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 12:47

Dreamer

Foutje

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 16:54:
Heb de pc's zonder tussenkomst van een hub allemaal op de server pc aangesloten... had genoeg netwerkkaarten dus hoefde zo geen hub te kopen.
die 20 euro is nu ook nie zoveel meer (kost een hub ongeveer)

werkt alleen msn niet meer of kan je ook niet meer pingen en internetten?

gebruik je met winroute proxy of nat (als het proxy is heb je dan wel de goeie proxy instellingen)

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt