Toon posts:

Leipe G4 ti 4400

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok heb laatst dus nieuwe sys gekocht nadat ptt weer eens liet zien dat ze niet met post om kunnen gaan heb ik dat ding nu eindelijk in goede staat

het enige probleem is echter nog dat ik met de videokaart (MSI G4 ti 4400) allemaal leipe strepen door me beeld krijg, heb bijbehorende drivers geinstalled dan wil windows niet meer opstarten, heb nieuwste drivers van net gehaald wil windows ook niet meer opstarten.

ik ben bang dat ie gewoon kappot is en er zit ook nog garantie op dus dat is niet het probleem (alleen het duurt allemaal zo lang)

iemand misschien nog een heldere ingeving over wat het zou kunnen zijn :?
behalve natuurlijk dat de kaart kappot is :D :P

Verwijderd

ff systeem info geven ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
AMD Athlon 2200
MSI KT3 ultra2-r mobo
512 DDR
IBM 7200 80 gig
MSI g4 ti 4400

Verwijderd

Wat voor strepen? Horizontale strepen? Strepen op de texturen? Het kan trouwens ook zo zijn dat die 2 incompatible zijn. Net als de 2MX in een IBM Aptiva 2171 72G. Daarmee kreeg je ook kortsluiting. Een 2 GTS deed het wel goed.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ga ff naar de veilige modus, ga naar apparaatbeheer en verwijder de videokaart daar. Reboot en installeer de kaart opnieuw (met de reference drivers). Misschien helpt het :)

Als dat niet helpt is het het beste om de gpu ff in een ander systeem te testen om zeker te weten dat het daar aan ligt.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 16:11:
Wat voor strepen? Horizontale strepen? Strepen op de texturen? Het kan trouwens ook zo zijn dat die 2 incompatible zijn. Net als de 2MX in een IBM Aptiva 2171 72G. Daarmee kreeg je ook kortsluiting. Een 2 GTS deed het wel goed.
zijn verticale strepen bv bij bootscreen van windows zie ik 4 verticale streepjes met die balk mee gaan, voor zover ik weet zijn ze wel compatible heb sys laten assembleren en is nix aan de hand

nogmaals het is hoogst waarschijnlijk dat de kaart kappot is want heb sys 2 keer ontvangen van PTT met losse cpu cooler erin :|

Verwijderd

Topicstarter
Pollewob schreef op 29 september 2002 @ 16:12:
Ga ff naar de veilige modus, ga naar apparaatbeheer en verwijder de videokaart daar. Reboot en installeer de kaart opnieuw (met de reference drivers). Misschien helpt het :)

Als dat niet helpt is het het beste om de gpu ff in een ander systeem te testen om zeker te weten dat het daar aan ligt.
heb al verwijderd in veilige modus en dan goed drivers installed en vervolgens wilde windows dus niet meer opstarten.

heb wel me oude tnt in nieuwe sys gezegt en dan doet ie het niet (die rare strepen dus) heb nog niet getest of die G4 in andere comps ook zo leip doet

Verwijderd

zijn het verticale strepen??? dit heb ik namelijk ook gehad met mijn voodoo3 (die ouwe trouwe :Y) ), na een frisse installatie van winhoos en de drivers was dit ook weer voorbij! het is trouwens een paar maanden later weer terug gekomen ;( maar ik denk dat dat gewoon weer dat het tijd is voor een frisse installatie.

Probeer dus in ieder geval effe opnieuw je drivers te installeren en eventueel effe onpnieuw windows (of wat je ook draait) erop te gooien.

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:41
verticale strepen, dat heb ik ook met mijn mx440 gehad het probleem was toen dat het geheugen van de videokaart stuk was

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 21:26

Chop2000

Vroem

die cooler lag gewoon los in je kast?(dus gewoon kaal over het moederbord heen de rollen?)

niks

Verwijderd

Topicstarter
Chop2000 schreef op 29 september 2002 @ 16:42:
die cooler lag gewoon los in je kast?(dus gewoon kaal over het moederbord heen de rollen?)
yup heb em ook terug gestuur en hebben het daar gefixed toen weer opgestuur en toen lag tie weer los in de kast maar heb nu zelf opgehaald nu is alles goed behalve die videokaart dus

• Carp_Hunter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 20:56

Carp_Hunter

aka KiLLsLesS

Stuur maar terug. Heb exact hetzelfde aan de hand gehad met mijn GF4 (MSI TI4400-VTD)

Had hem in 4 PC's getest en bij allemaal dezelfde problemen. Eerst alleen blokjes en daarna strepen. En na een tijdje gewoon vastlopers.

Het is balen maar terug met dat ding en direct een nieuwe vragen.

Veel suc6 :) :)

-KiLLALoT- -Guild Wars Player LLL en WauS- -System- & -Server

Verwijderd

Topicstarter
Carp_Hunter schreef op 29 september 2002 @ 20:03:
Stuur maar terug. Heb exact hetzelfde aan de hand gehad met mijn GF4 (MSI TI4400-VTD)

Had hem in 4 PC's getest en bij allemaal dezelfde problemen. Eerst alleen blokjes en daarna strepen. En na een tijdje gewoon vastlopers.

Het is balen maar terug met dat ding en direct een nieuwe vragen.

Veel suc6 :) :)
ja was ik al bang voor :D maar het probleem is ik zit in hilversum en bedrijf in oldenzaal :O

naja es kijken of PTT for once in staat is om iets heel te versturen
Pagina: 1