Asus V6800 Deluxe geen tv-out

Pagina: 1
Acties:

• KinG PopLa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-03 19:53
Beste iedereen

Ik heb een asus V6800 deluxe (Geforce DDR)(tv-out + video-in) (32MB-sgram), draaien onder windows 2000 sp3. Nou heb ik laatst een kabel gekocht (s-video) om hem op mijn TV aan te sluiten. Nou weet ik dat Nview het niet doet met een Geforce 1, maar ook bij apparaat selecteren staat hij er niet bij (zowel Nvidia drivers + Asus drivers). Ook heb ik geprobeerd TV-tool te gebruiken, maar hij vindt gewoon geen tv-out. Daarnaast heb ik het geprobeerd met een composit kabel, maar dit mocht niet baten. Is er nog een procedure die ik moet volgen om de TV-out te laten werken op een Ge-force 1?

Grtz

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De grote tv-out FAQ / http://gathering.tweakers...st_messages/482538#disabl

Heb je de tv wel aangesloten voordat je de pc aanzet?

• KinG PopLa
Yepz, en scartblokje doet het ook prima

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Je moet orginele ASUS drivers gebruiken om de TV-out aan de gang te krijgen :/
De nVidia Detonators werken op de een of andere manier niet met de V6800 deluxe :(

oeps:
Heb je al geprobeerd. Is het van SVHS naar SVHS die kabel? Speel anders eens met de instellingen. Zet em eens op Composite als ie naar een enkele tulp op je tv zit :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Dit probleem heb ik ook met een gf 3 ti200 van creative. Als ik een detonator installeer heb ik geen tv out. Deze werkt alleen met de originele drivers!
Ik denk ook niet dat de topicstrater composite kan aangeven als de tv out helemaal niet gevonden wordt...

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Asus 6800 deluxe.
Waarschijnlijk is het onderdeel dat de tv-out/in regelt op de kaart kapot.
Ik heb zelf ook al van alles geprobeerd maar niets heeft geholpen. :(

Uiteindelijk heb ik maar een nieuwe kaart gekocht, want daar was ik trouwens ook wel eens een keertje aan toe ! ;)

• drogoul
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
FastBunny schreef op 30 september 2002 @ 09:52:
Je moet orginele ASUS drivers gebruiken om de TV-out aan de gang te krijgen :/
De nVidia Detonators werken op de een of andere manier niet met de V6800 deluxe :(
Niet waar. Bij mij doen ze het prima.

Ik heb TV-out via een composite kabel op een SCART blockje op de video. Geen probleem whatsoever.

Is je vid-out wellicht kapot? Oh, heb je je videokaart toevallig geoverclocked? Het schijnt dat de tv-out van de v6800 erg gevoelig is en dus kapot kan gaan bij overclocking.

do not underestimate the power of a sharp mz-700

• KinG PopLa
Hmmm nope, khep hem niet overgeklockt. En ik heb het ook met composit geprobeerd.
Asus drivers doen hetzelfde als de Nvidia. Misschien is hij gewoon kapot.
Is er een mogelijkheid dat ik dat zou kunnen zien aan de buitenkant?

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:38

Klippy

Still Game

Ik heb ook nog een V6800 Deluxe en hij werkt goed hier. Met alle drivers trouwens.

Het enige probleem is dat ik of TV tool moet gebruiken en kut beeld krijg of ik monitor moet unpluggen, TV-out aansluiten en rebooten.

Dus als dat niet werkt ben ik bang dat 'ie gewoon kapot is.

Zie je helemaal niks of wel nog 'n beetje knipperen/streepjes/ruis etc. ?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Pagina: 1