op zoek naar een goede 10gig HD voor laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• pipo01
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-03 16:18
Gegroet allemaal,

Tot mijn grote spijt is mijn harde schijf van mijn laptop zaterdag j.l. overleden :'(. Hierdoor ben ik dus gedwongen om een passende vervanger te vinden.

Als iemand mij kan helpen met mijn zoektocht naar nieuwe HD, rond de 10 gig, met een mooi prijs/kwaliteit verhouding dan zou ik heel erg dankbaar zijn.

Alvast bedankt iedereen.

PS: misschien overbodig, maar het moet gewoon een 2.5 inch HD'tje worden, anders past ie er niet in

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Ik heb geen HD voor je liggen, maar heb je marktplaats.nl of vraag & aanbod op tweakers.net al gecheckt?

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

pipo01 schreef op 29 september 2002 @ 15:31:
Gegroet allemaal,

Tot mijn grote spijt is mijn harde schijf van mijn laptop zaterdag j.l. overleden :'(. Hierdoor ben ik dus gedwongen om een passende vervanger te vinden.

Als iemand mij kan helpen met mijn zoektocht naar nieuwe HD, rond de 10 gig, met een mooi prijs/kwaliteit verhouding dan zou ik heel erg dankbaar zijn.

Alvast bedankt iedereen.

PS: misschien overbodig, maar het moet gewoon een 2.5 inch HD'tje worden, anders past ie er niet in
Met een hamer past alles 8)7

Maar serieus:

Ik zou gewoon naar een IBM Travelstar of naar en Toshiba-schijfje zoeken...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Jouw zoektocht zou eigenlijk bij sites als www.google.com www.tweakers.net/pricewatch en www.prijsindex.net moeten beginnen in plaats van hier op GoT..

Dit topic is gesloten.